Svar på frågestunden
Leta reda på erat namn som ni bruka heta när ni kommentera!
Jag gör samma teknik för svaren som jag gjorde förra gången, för många tyckte den va bra och enkel att läsa.

Postat av: ida :) ♥
varför började du röka?
jag började röka eftersom jag mådde skit, detta året har varit ett helvete om jag ska vara ärlig.

när fyller du år?
jag fyller år 11 maj

vart går din drömresa?
min drömresa går nog till Australien eftersom jag alltid velat åka dit.

gör du hälls en vanlig dag?
en vanlig dag...hmm....är med mina kompisar och ta det lugnt tror jag, göra något kul iaf.
----------------------------------------------------
Postat av: Världens bästa Andréa
Hur ska en bra pojkvän vara?
hmm...snäll, omtänktsam, kunna lita på, ha kul tsm med honom, jag måste tycka han se bra ut....finns så mkt jag vill att en sak ha men svårt att sätta orden på de. jag ser oftast om en kille är bra för mig eller inte, förr eller senare.

Tillexempel om din kille sover över hos en tjejkompis som han kännt länge och innan dig, skulle du bli sur då? För det är okej att bli det tror jag.
jag kan nog erkänna att jag skulle blir sur, eller svartis egentligen. men de har ändå känt varandra länge och om de gillade varandra skulle de nog ha försökt att bli tsm innan. men det är svårt de där.

Bästa musiken?
haha, andréa du vet nog vad jag gillar, jag gillar hiphop, och det gör jag nog mer och mer för varje dag.

När ska vi slå 07.30?
haha när du känner för de ;)

Höst eller vår?
VÅR! :)

Vet du att jag har möblerat om mitt rum? :D
haha nu vet jag det ;p

Aldrig mer sjunga eller aldrig mer träffa Leo?
haha ojj sjukt svårt, för jag älskar båda sakerna ;)

Vill du gifta dig och i så fall hur?
haha jag vet inte om jag vill gifta mig, visst det skulle vara otroligt fint att göra det. men har aldrig riktigt velat det iaf.

Vad ska dina barn heta i framtiden?
haha där har jag haft många olika namn, just nu vet jag inte alls vad jag vill. 
--------------------------------------------------------
Postat av: moaa
har du en kille?
nej det har jag inte.

när var ditt senaste förhållande?
hmm, det var ett tag sen, har inte varit sugen på ett förhållande just nu.

vad tycker du om min blogg och min nya design som min styvbror hjälpt mig med? :D
den är jättefin! :)
-------------------------------------------------------------
Postat av: ida
Hur tänkte du när du började röka?
jag tänkte inte alls mkt, jag tänkte inte alls ska jag säga dig. jag ville verkligen inte börja med detta men så blev det. jag tror inte tänker precis just då man börja röka, utan det bara händer och sen är man fast, för så var det nämligen med mig.

Vart bor du? haha sorry har glömt :) 
det är lugnt, jag bor i lilla sketna nybro som ligger i närheten av kalmar ;)

 Hur många syskon har du?
jag har 2 halvbröder och en låsasbrossa
---------------------------------------------------------------
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf
vad är ditt drömyrke?
jag har inget drömyrke precis, men jag har alltid velat hjälpa människor och jobba med människor.

vilken kamera skulle du vilja ha? :)
jag skulle vilja ha en system! :)
------------------------------------------------------------
Postat av: matilda
sommar
/vinter
vänskap/kärlek         båda tycker jag är viktiga, men om jag verkligen, verkligen måste välja så.
bästavän/pojkvän
blond/brunett      beror på vilken som har det, men jag är brunett, men fundera på att bli blond till sommaren.
godis/chips
storstad/liten stad         är van vid liten stad nu ;)
platt
/lockigt hår
födelsedag/julafton
mobil
/dator
hemmakväll/fest
havet
/sjön
cola/fanta
familj/vänner 
            skulle inte klara mig utan något av de!

sommardagar/sommarkvällar
mcdonalds/burgerking
pizza
/tacos
------------------------------------------------------------
Postat av: rebecca :)
Håller du på med någon sport :)?
Nej det gör jag inte just nu, bara träna med hunden ibland. förut spelade jag handboll jättelänge som jag är otroligt sugen på att börja med igen.

Hur kommer de sej att du började röka ?
Jag började som mest när jag va på en fest. innan bara feströkte jag men sen mådde jag verkligen skit på en fest för det hade hänt en massa så då bara rökte, rökte och rökte jag. sen va jag fast i det och jag hatar det! nu vill jag bara kunna sluta.

Favorit mat ? :)
det är blandat där ;)

Din bästavän är ?
mina bästa vänner är matilda, natalie, andréa och malin. de känner mig mest och jag står dem mest nära.

När började du blogga och varför ?
jag började blogga för...hmmm jag minns inte...men detta är min första blogg. det är skönt att få skriva av sig någonstans och detta va ett bra ställe. väldigt glad att jag fortsätta med detta.

Har du några syskon , isåfall hur många ?
2 halvbröder och 1 låsasbrossa.

Vad brukar du göra på fritiden ?
vara med kompisar, ta det lugnt, ha kul med familjen m.m

Vilka bloggar läser du ?
jag läser väldigt många, din bland annat ;)

Säg 1 favorit blogg
det kan jag inte säga, för jag älskar så många

Är din naturliga hårfärg brun ?
japp :)

Ditt favorit klädesplagg ?
jeans tror jag ;) men också bh

Vad lyssnar du på för musik ?
hiphop mest ;)

Hur många djur har du ?om du nu har några ;)
jag har en hund som jag älskar :)

Vad är ditt dröm jobb ?
jag har inget drömjobb precis, men jag har alltid velat hjälpa människor och jobba med människor.

Hur ska en kille vara ?
hmm...snäll, omtänktsam, kunna lita på, ha kul tsm med honom, jag måste tycka han se bra ut....finns så mkt jag vill att en sak ha men svårt att sätta orden på de. jag ser oftast om en kille är bra för mig eller inte, förr eller senare.
-------------------------------------------------------------
Postat av: Erica♥
vilka bloggar läser du?
jag läser väldigt många och jag tycker alla är bra som jag läser :) och din är verkligen en av de som jag läser :)

hur kommer det sig att du började blogga?
det är skönt att få skriva av sig någonstans och detta va ett bra ställe. väldigt glad att jag fortsätta med detta.

när fyller du år?
11 maj :)

vad gör du på fritiden?:)
är med kompisar, ta det lugnt, fest, familjen m.m
--------------------------------------------------------------
Postat av: tttilda♥
vad är det bästa med att blogga?:D
att man får skriva av sig allt man känner för och att faktiskt det finns folk som lyssnar och läser. man träffa nya kompisar som gilla att göra saker som man själv gör.

vad gör du på fritiden?:D
är med kompisar, fest, familjen, ta det lugnt m.m

favoritmat?:D
haha svårt att säga som jag äter väldigt blandat, kan inte riktigt svara på det.

vad gillar du för musik?:D
gillar mkt, men mest hiphop :)

dröm resemål?:D
till australien ;) har alltid velat åka dit!

vad har du för mobil?:D
just nu har jag en LG som duger :)

har du några syskon?:D
japp, 2 halvbröder och en låsasbrossa

om du fick välja att vara en person, veeeem som helst, vem skulle du då va för en dag?:D
haha, tråkig som jag är skulle jag välja vara mig själv, det är nog den jag är bäst på att vara tror jag. men om jag var tvungen skulle jag vara nog som är lik mig till sättet så det skulle vara lätt för mig xd

favoritoutfit?:D
jeans och en tröja, men går gärna i mjukis och en hoodie ;)

varför är du så söt?!;$$$$ :D
haha jadu, det håller jag inte med om att jag är sötnos ;)
-----------------------------------------------------------
Postat av: erica
hemma fest eller "ute fest" ? :)
hmm, gillar båda. på sommaren lätt ute kan jag ju säga iaf ;) men nu är det så kallt bara ;)

vilket är ditt favoritplagg?
mjukis och hoodie, älskar att gå runt i det ;)

vad är ditt finaste minne?
mitt finaste minne är när jag var i växjö tror jag och träffade en underbar person, minne hela den dagen som den skedde idag! sen har jag massa fler.
-----------------------------------------------------------
Postat av: Annica
men varför sminkar du dig när du är vackrare utan?
tycker det var lite konstig fråga men det är för att jag trivs med smink och jag tycker att jag blir finare med det.

Och vilket är ditt favoritsmycke?
halsband
-----------------------------------------------------------
Postat av: elin
vem är din allra bästa vän?
har fler och alla är viktiga för mig. Men de som står mig närmast är nog matilda, natalie, andréa och malin.
-----------------------------------------------------------
Postat av: Humle
av vilken andledning började du blogga? :)
jag ville prova på något ställe där jag kunde skriva av mig och det passade perfekt här och nu tycker jag det är sjukt kul!
----------------------------------------------------------
Postat av: Theresé Adelman
Vad är de pinsamaste som någonsin hänt dig? ;)
Det är nog saker jag har gjort på fester som jag har hört av mina vänner sen. har pissat på trädgården och sånna grejer, sagt lite konstiga saker vid fel tillfälle m.m ;)
----------------------------------------------------------------
Postat av: SARA
Vilken är din favoritfilm? :)
hmm, det är twilightsagorna :)
----------------------------------------------------------------
Postat av: Maria
Favoritbok?
jag hatar verkligen att läsa, men sedan blev jag tvingad att läsa med skolan och då tog jag boken "dyk i" och den älskade jag verkligen!
-----------------------------------------------------------------
Postat av: ellenschutz
Vad gör du om 10 år ?
om tio år...då är jag 26 och förhoppningsvis har jag en pojkvän och kanske barn. jag vill bo i ett fint hus och ha ett bra jobb.
----------------------------------------------------------------
Postat av: selmaaas
vart bor du ?
i sketna nybro, närheten av kalmar :)

hur lång är du ?
jag är lång ;) ca 1.80

vad ska du göra på nyår ?
feeeeeesta (y)

vem är din favorit bloggare ?
har många bloggar som jag läser dagligen ;)

vem/vilka bloggare följer du ?
som sagt, många ;)

hur luktar du ? :) alltså typ, vilken parfym luktar du, alla har ju typ någon lukt som påminner om den personen!
jag luktar....haha jag vet ej. men jag anväder parfym som adidas, beckham m.fl. vet ej om det var svar på din fråga men ;)
---------------------------------------------------------------

SÅDÄR, JAG HOPPAS ATT NI FICK DE SVAR NI VILLE HA!
tack alla som ställde upp och jag blev jätteglad för alla frågor ;) tack så mkt!
#1 - Erica♥

Läste några frågor där folk hade frågat om rökning. Jag röker själv så jag vet hur det är, & det är verkligen inte så lätt att sluta som folk tror. Det trodde jag faktiskt också i början.. tänkte ba, jag kommer kunna sluta när jag vill lixom. Men hur gick det med det?, jo tillslut vad man fast i skiten.. usch.. <3

#2 - Anonym

Tjinixen! var gärna med och tävla på min blogg om en as snygg ring jag tillsammans med min sponsor delar ut! DIREKT LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://kriistiinjonsson.blogg.se/2010/december/tavling-med-min-sponsor-calli.html



Ett till tips är att kika in på min killes feta låt med t-pain på denna Länken: http://www.youtube.com/watch?v=qtQi2HMjcnE&feature=player_embedded



Tack för din röst! :)



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!