vi är så bäst! :)
emeliiie ; säger:
ostbågarna  
eller chipsen ;d
<333
du vet     
matilda säger:
ja ostbågar bajs skit äckel;d
<33
emeliiie ; säger:
haha, fy fan ;d<3
matilda säger:
blöööööööööööööööööööööö;d<3
emeliiie ; säger:
hehe, fast hellre ostbågarna än skolan ;d<3
matilda säger:
ja fast aldrig att jag äter upp de  <33
emeliiie ; säger:
hahah, men luktar eller?  <3
matilda säger:
jag jag skulle kunna lukta på de
hellre än skoooooooooooooooooooolan <33
emeliiie ; säger:
hahah  <33
du är för GOOO du  <33
MIN GOODING  <33
matilda säger:
JAAAAAAAAA LITE   FAST DU ÄR GOARE  
fast jag har aldrig smakat
HAHAHAHAHAHxd
emeliiie ; säger:
hahahhaha  <33
jooo, tog du inte en bit idag  <3
matilda säger:
jo , eller nästan <3
gjordfe du ?  
emeliiie ; säger:
klart  <3
matilda säger:
mumma <3
#1 - matilda

vi är goast ;D <3