me today



Ja dagen har varit helt okej, bara att jag hatar det sista ämnet som är vård och omsorg. Det är inte min grej bara så är det. Efter det åkte jag hem för jag mådde inte så bra och det var bara musik kvar och den var vid halv fyra och jag orkade inte stanna så länge som vi slutade vid 2 och jag mådde ju inte bra. När jag kom hem la jag mig i sängen och sov för jag mådde så illa och var hur trött som helst. Sen när jag vaknade började jag känna mig lite hungrig iaf så jag gick och tog något lite bara för att få i mig något. Sen har det blivit plugg hela tiden, jag hatar det men de måste göras. Har medicin prov imon och jag känner att jag börja blanda ihop vissa saker så nu ska jag inte öva mer. Nu blir det daton ett tag sen ska jag läsa lite i min svenska bok som är läxa till nästa vecka.Usch det är för mkt nu i skolan -.-

pusshejs :)<3
#1 - jonna

så söt du är! :)



sv: ohjaaa :D <3

#2 - Yohanna

Svar - Tack, vad glad jag blir :)

#3 - Yohanna

Svar - Jodå det är bra, själv? :)

#4 - Yohanna

Svar - Haha okej, känner samma sak.. Eller jag orkar inte sova :)

#5 - Anonym

herregud vilket fint hår du har! finaste på länge!