kanske tid för en uppdatering...
Jag tänkte att ni skulle få en uppdatering kanske, jag har inte bloggat på några dagar nu men jag känner att jag inte riktigt har lust med det, jag vet inte alls vad jag ska skriva...det är inte så roligt att veta vad jag gör precis varje dag som det just nu händer nästan samma sak, skolan...skolan...skolan.
ni får ju gärna ge tips på vad jag ska blogga om, eller om ni vill veta om något speciellt så skriver jag det. Och det kan vara precis vad som, jag tar emot alla tips!

Idag blev de skolan och sen bara slapp, känner mig lite halvt seg idag!
Igår träffade jag matilda och vi va ute och cyklade, snackade, kollade fotboll, tog en glass på donken och massa annat. Asså när vi kollar fotboll kan vi fan inte hålla käft alls, det är precis som ingen annan är där och sen kommer vi på vad vi har sagt, åh shit vad vi är smarta! xd

bjuder på en liten såndär halv gammal bild :p
#1 - Anonym

sv; ja det är bara bra :)

#2 - ALICE

förra va från mig, cp data

#3 - ALICE

händer imorgon? :)

#4 - ALICE

sv; skola och sen kanske fota med en kompis :)

#5 - ALICE

sv; yes :)

#6 - EBBA

sv: min dag var bara bra :)

allt bra?<3

#7 - Gabbe

sv: tack så mycket! nja sådär.. sj?

Fototävlingen går inge bra ^^

inte heller sugen?

#8 - Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram