My sweetie!
Tack så mkt för underbara dagar Matilda! Vi har haft sjukt kul och hur kan det sammanfattas...hmmm....sjukt mycket skratt, fotboll, skitsnack och julklappsöppning. Du ska ha ett stort tack att du finns sweetie!
Dagen började med dåligt humör när jag kom hem från Matilda, sen runt halv åtta tiden ringer söötnosen igen och vill gå på fotboll...och hon fick allt upp mitt humör och idag kan jag säga att det egentligen inte skulle vara lätt.
Nu har jag precis kommit hem och tänkte att jag skulle blogga lite, har tappat intresse lite faktiskt men ska försöka bygga upp det igen. Jag har för mkt i huvudet just nu så har inte lust att slösa ännu mer energi på bloggen...
Men ha en bra kväll, vi hörs nog imon innan jag dra för att fira nyår! <3
#1 - matilda

underbar är du! har alltid så kul med dig bästavän. och nu saknar jag dig så sjukt mycket, tur vi ses snart <3 TACK FÖR ALLT

#2 - sofia :)

så fin du är!

tänkte också köpa en sån tröja idag ;) <3