Dag 24- Vilken vuxen kan du lättast prata med?
Jag har några vuxna som jag kan prata med även om jag tycker det är svårare. Men det är även väldigt skönt ibland att prata med någon vuxen för de har oftast mer erfarenhet med vissa grejer!

Linda
Linda är min pappas ex och vi står varandra jättenära. Redan första gången vi träffades kom vi bra överrens och hade jättekul tsm. När pappa och hon gjorde slut så höll vi fortfarande kontakten och träffades så ofta vi kunde. Nu hörs vi ganska mycket och träffas så ofta vi kan, jag bruka sova över på helger och så.
Nu har hon en underbar familj som består av en man och två barn. Hela den familjen är väldigt lättsamma och jag känner mig alltid som hemma där.

Linda är en sån otroligt härlig person med en underbar personlighet. Jag kan inte förklara hur mycket hon har hjälpt mig med. Så fort det är något som är fel vill hon att jag ringer och hon finns alltid där för mig. Det är väldigt lätt att prata med henne, för hon kan verkligen lyssna och ta sin tid för en.
Jag prata gärna med henne om det är något, jag tvekar aldrig på Linda. För jag vet att jag kan lita på henne och hon förstår sig på mig väldigt bra.

Linda och jag har aldrig bråkat eller kommit varandra imellan. Hon betyder jättemycket för mig så därför är det extra viktigt att jag aldrig förlora henne. ♥



#1 - Linda

Tack gumman!! Du betyder så mycket för mig och min familj,vi älskar dig massor!!! Underbara Emelie,hoppas vi ses snart kramisar!

#2 - MADDES

Ikväll har jag legat i soffan och kollat på film. Hur har din dag varit?

#3 - karolinajonsson

fin blogg :D

#4 - Paulina

Hej! Kika gärna in "Säljes" kategorin på min blogg, och hojta till om det finns något av intresse!



MVH Paulina

#5 - ellenschutz

sv; ja de får vi hoppas :)

-haft en bra helg?<3

#6 - karolinajonsson

tack! :)

#7 - MADDES

Jag hade en okej lördag. vad gör du denna söndag?