You and me, can you see
Hejsan mina läsare!
Jag kanske inte behöver säga till er att jag inte har varit så duktig på att blogga, men jag har inte alls mått bra nu de sista dagarna. Nu börjar det väl bli lite bättre, eller jag vet fan inte...jag vet ingenting!
Idag har jag pluggat och kollat tv typ hela dagen. Imorgon blir det skolan för att vi ska prata om vår apu och sen blir det att jobba hela veckan igen. Ska även göra lite prov imon -.-
Nu har jag kollat på 2 handbollsmatcher och jag är lika sur och irriterad på båda, asså jag tål inte att se sånt :s fan vad sur jag är!
Nu blir det mer plugg, ut med hunden och solsidan! :D
Ha det gutt!

B J U D E R !
#1 - hannah

tack så mkt :)

#2 - ttilda♥

tack sötan! :D<3



vill också ha en hund ;o vad har du för ras?:)<3

#3 - erica

sv' vad jobbigt :( men det får man vara, det blir bättre sen.. <3

#4 - matilda

sv: solsidan in our hearts :D

pussss<3