hemma igen
Jaha, nu är man hemma igen. Haft underbara dagar hon matilda :)♥
vi har badat klockan 5 på morgonen varje morgon, och badat en massa till, snackat, varit ute och massa. Går inte att säga alla roligheter. Sen fick jag present av gullungen, en tröja och öronhänge :D tack gumman!♥ Idag åkte jag hem och det blev att packa upp allting, sen har jag städat rummet med (y) lite duktig får jag väl vara (a)
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska snart ut med hunden på en kvällsrunda :)
Just de, han fick bada idag vid matildas stuga :D hahah har en video på det som är så rolig och se ;)
Sen har jag pratat med min saknade elin :)♥ som snart ska med till öland med husvagnen!

#1 - Anne

Tack:)

Härligt! Jodå allt är toppen:D

#2 - sofia :)

sv: men tjena snackar du om dig själv nu ? :D

nejmen jag mår bra själv snygging ? :D <3

#3 - jenny

gött :D

#4 - KARIN ♡

sv: myys! :)

#5 - jenny

du är söt !

och jag älskar ditt hår :)

#6 - MyzaaN

härligt att höra :D allt är kanon här också :D va gör du då? :D kram

#7 - KARIN ♡

sv: jag har varit i stan och med kompisar, dudå? :)

#8 - KARIN ♡

sv: nice :)!

#9 - jenny

jo allt ! :) ♡

#10 - jonna

sv: du kan få mina ögon helt gratis om du vill gumman! <3

#11 - jonna

sv: låter hur bra som helst! <3

#12 - MyzaaN

härlgt :D nej jag har dragit mig upp ur sängen och tänkte svara på lite kommentarer innan jag gör något annat ska du göra idag då? kram

#13 - MyzaaN

Låter super härligt :D älsklingen har precis kommit hem så ska väll umgås med han lite ,D kram

#14 - ida :) ♥

sv: Tack sötnos! :*<3

#15 - jenny

lugnt ^^

byta ? haha :)

kram ! ♡

#16 - simone

Sött porträtt!