larmtorget!
jaha idag vaknade man av att elin ringde och sen blev det upp och duscha :) sen gjorde man sig i ordning för att åka in till kalmar och köpa mobil, så nu har man sin underbara mobil i handen ;)

sen mötte vi matilda och hennes mamma och så gick vi till krögers där vi skulle äta och lyssna på några band på larmtorget.
vi hade jättemysigt och det var jättegod mat. Fan vilket ös det var när det var låtar man kände igen, och shiit vad vi skrattade och hade roliga samtalsämne.
vi var där till tio tror jag sen åkte jag med matilda till stugan och vi har haft skitkul. snart blir det ut att bada!
du är underbar flicka lilla ;) får väl se hur länge hon står ut med mig, älskar dig sis! ♥

just de, idag kom en efterlängtad person hem...så lycklig! :D ♥

#1 - KARIN ' ♡

sv: tackar! skönt att höra! allt är super här! :)

#2 - JULIA ERIKSSON

sv; japp :D vad gör dudå?

#3 - Mikaela

Ja, jag med ;)

#4 - M *

- ville bara önska dig en trevlig helg!

#5 - jenny

tyvärr så tycker jag tvärtom ;)

visa bild på den? :D ♡

#6 - MyzaaN

allt bra idag ?:D

#7 - Sarah

fin bild =)

#8 - Anne

Aha okej;) Men du har underbart fint hår iaf!:D

Allt bra?

#9 - MADDES

Jag svarar på lite kommentarer. Vad händer idag?

#10 - Ebba

sv: jag gör ingenting just nu :)

läget?

#11 - JULIA ERIKSSON

Vill du bli 'dagens-blogg'? Klicka på länken o anmäl dig!

http://jjuliaeriksson.blogg.se/2011/july/tavling-3.html#comment

#12 - matilda

sv: OHJA! älskar dig<3