tråkigt shiiit, men ni kan stå med ;)

Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du:
haha det är olika, men gröna skulle man nog kunna säga.
2. hur lång är du: åh, lång 

3. vilken hårfärg har du: mörkblond, eller väldigt ljusbrun.
4. långt eller kort hår: långt antar jag ;)
5. piercingar i anisktet: nej bara öronen.

6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: blååa
7. hur lång skulle du vilja vara: de vet jag inte...
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: är ganska nöjd med min, men vill ändå göra en förändring.
9. vill du ha kort eller långt hår: långt :)
10. skulle du vilja ha piercingar: jaa, men vet inte riktigt vart.

Senaste du
11. åt:
pasta och någon sås.
12. drack: juice
13. du fick sms av och vad de stod: elin- ja :)<3 
14. du skrev sms till och vad du skrev:
elin- om jag kunde ringa sen ist? :)<3
15. sa: eh oj, säger fan något hela tiden 

16. kramade: ett barn på jobbet ;)
17. pussade: min lilla sötnos :) 
19. du spydde: va någon helg sedan.
20. du skrattade rikitgt mycket: haha det gör jag hela tiden :)

Kärlek
21. är du singel:
jaa

22. ditt förra förhållande va med: ...
24. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: hm...
26. är du fortfarande kär i personen ovan: nej
27. gillar du någon just nu: ah lite kanske ;)
28. vill du vara singel: ja det vill jag :)
30. vill du gifta dig: de vet jag inte
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: har ingen som sagt 

Vänner
32. de som vet mest om dig:
matilda♥, elin♥, andréa♥, amanda♥, tina♥ och jocke♥.

33. den vän som du har kännt längst: matilda
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: asså man behöver fan båda. Men jag har hellre några stycken om står mig nära än jättemånga som bara är kompisar.
35. någon du saknar att umgås med: jag umgås med de som betyder mest, men de finns några som av dem som var ett tag sen som jag saknar.  
36. en av dina bästa killkompisar:
jocke  
37. någon kompis som bor långt ifrån dig:
amanda :(♥
38. den du har mest minnen med: oj det är många, men det är dem som står på 32:an.
39. bra vänner du inte träffar ofta: det blir inte att jag träffa amanda så mkt då, som är jäkligt synd eftersom hon bor en bit bort.

40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu?: ja
41. personlighet: eh va?

Onödiga frågor
42. har rökt? gör de...
43. har snusat? bara smakat  

Övrigt
44. sport: ingen just nu
45. galen eller lugn: jag är galen på ett sätt men ändå lugn och stressa inte upp mig så mkt 
46. Har du någon gång hört att du sjunger bra:
jaa!!
47. dricker du alkohol: jadå :D

48. har du hört att du borde bli modell: japp
49. något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder ;)
50. har druckit? japp
51. har haft sex? yees
52. har kysst en av samma kön? jajamen
53. strulat med någon av samma kön? hm inte som jag minns

#1 - josefine

Okej, har precis solat :)

Allt bra ?