Elin Gästbloggar
okej, då ska jag gästblogga igen då!..
kan ju börja med att berätta att dagarna och nätterna med emelie har varit helt underbara! man har verkligen inte en tråkig stund med dig gumman! vi har vänt på hela dygnet och gått våra nattpromenader, det har verkligen hänt jättemkt dessa dagarna, både posetiva och negativa får jag väll lov att säga!. men tack gumman för att du finns! ingenting hade gått utan dig! du gör ju det roligt och du ställer alltid upp när det behövs. du är verkligen heelt underbar gumman! vad vore livet utan dig!?

jag är så himla glad att vi har lärt känna varandra och så snabbt med! du betycer verkligen allt för mig gumman, och du vet att jag alltid finns där för dig så som du funnits för mig dessa dagarna och så som du alltid finns för mig! tack gumman!..

jag har världens bästa vän, emelie andersson, och utan dig så är livet inget bra liv, du gör mitt liv gumman! tack för allt! puss<3

#1 - emelie andersson

tack så mkt gumman! dagarna har varit helt underbar och du lika så! vi har verkligen haft sjukt kul som vi alltid har och jag längtar redan tills nästa helg!

du finns alltid där för mig och jag kommer alltid finnas där för dig gummsan <3

du är mitt hjärta och jag kommer aldrig släppa det.

älskar dig <3<3

#2 - Rebecca Sveberg.

sv: härligt att höra. jodå, absolut! :D

#3 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

så fin redigering på bilden :D



sv: tack! :D

kram ♥

#4 - u name it

nej du! :D

#5 - Isabella =)

Fin header!

Följa varandra ? Och jag skulle bli superglad om du fråga mej en fråga i min frågeruta!

Du skulle göra min dag, puss!

#6 - MADDES

Vill du bli dagens blogg? Klicka då på länken nedan, jag utser 3 vinnare ikväll!



http://maddisenj.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-5.html

#7 - u name it

tack gullunge! :D

#8 - ttilda♥

hihi:) ja så äre söndag , usch:(.. <3

#9 - Ellen Schutz

sv; de va de :P

-haft en bra helg då?:)

#10 - Jhh

sv:okej:)

inte mkt :)

Va ska du göra i veckan som kommer då? :)

#11 - josefine

Okej vad bra. Allt är bra med mig :)

Haft en bra dag ?

#12 - my wesström

haft en bra helg? :)

#13 - u name it

du också! :D

#14 - Ellen Schutz

sv; härligt :) jorå de har vart bra surt bara att den gick över så fort har ingen lust med skola igen :(

#15 - SANNA

SV: Okej! :) Facebook och bloggar ;)

Är allt bra med dig idag? :)



Kram

#16 - my wesström

jo, min helt har vart jättebra den med!



haft en bra start på veckan?:)<3

#17 - ttilda♥

ja, så sega!:/<3

#18 - m

sv: okej :) hur är det idag då?

#19 - emelie

sv, tack så mycket! :)