lång dag men ändå underhållande ;)

Hej alla underbara läsare!
Dagen har varit väldigt lång men underhållande ändå och det är tack vare min lilla elin! :)<3
Vissa lektioner var verkligen as grymma och jag trodde aldrig jag skulle sluta skratta.
Nu när jag kom hem har jag tagit det lungt, käkat, daton, gått med hunden, tv:n och nu väntar duschen och göra etikenläxan.

Vad har ni gjort idag då sötnosar? :)

#1 - Lotta

Sv: Jaha :) Jag hade körlektion på dagen och modevisning på kvällen, riktigt kul var det! :) Idag blir det väl bara skolan skulle jag tro :)

#2 - my wesström

inge typ ;)

Planer för helgen? :D <3

#3 - SANNA

SV: Härligt att det är bra! :) Det är bara bra med mig tack :)

Har du några roliga planer för helgen? :D



Kram

#4 - Lotta

Sv. näe, har ni också mycket i skolan just nu? Det har vi iaf kan jag lova! :(

#5 - Lotta

Sv. Jag går samhällsprogrammet med ekonomiinriktning :) Vad är det du ska plugga idag då? :)

#6 - my wesström

nnjaa inget :D

vad har du gjort idag då? :)

#7 - Lotta

Sv: Tack! :) och jaa! Jag ångrar inte en sekund att jag valde detta, riktigt roligt är de! Har du valt än? :)



Och jag vaknade precis och känner mig mer utvilad än vad jag har gjort på länge, skönt! :) Vad har du för planer till helgen då? :)

#8 - Rebecca Sveberg.

SV: Jodå, det har varit helt okej! :)

#9 - Lotta

Sv: Nej men guud va kul! :D Jag vill också åka dit, det är så himla skoj och det finns så otroligt mycket ju! :D

#10 - my wesström

Allt bra idag? :)

#11 - elin bertilsson

haha jaa, alla lektioner har blivit så himla mycket roligare nu när vi börjat sitta!:) visst jag kanske inte gör lika mkt, men fan ! det skiiiter jag i! :D älskar diiig<3

#12 - melina

fiint hår, löshår va? :)