stressig dag!
Jaa idag har dagen verkligen varit stressig.
Började med skolan, sen slutade jag den vid 5 och då blev det hem fort och käka och sen fort som f*n till hundklubben som jag skulle vara på vid 6. Nu är jag hemkommen och hann äntligen sätta mig ner vid tv:n och kolla Ullared :D
Sen blir det en dusch och plugga lite -.-

Nu vidare till helgen som var...jag var hemma hos elin från torsdag till lördag och det var sjukt kul, det var länge sedan jag hade så kul! älskar dig gumman! ♥
Sen på lördagen blev det fest och det var också kul, grattis gumman! Tänk att du är så stor nu! :D<3
På söndagen blev det som en pluggdag (fast näe). Jag hade massa små skit jag skulle göra, iväg och allt skit.

Men hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll och så hörs vi förhoppningsvis imon! :)

#1 - Ellen Schutz

söt du är :)<3

#2 - Jhh

sv:Okej:)

skolan och sen träffa kompisar :)

Allt bra idag då? :)

#3 - my wesström

helt okej :)

Händer det ngt speciellt i veckan då? :) <3

#4 - my wesström

helt okej :)

Händer det ngt speciellt i veckan då? :) <3

#5 - my wesström

skola ;)

Händer idag? :)

#6 - Lotta

Sv. Hejsan! Fin bild på dig! & Det är bara bra med mig idag, hur är det själv? :)

#7 - Rebecca Sveberg.

SV: Igårkväll så var jag hemma hos min mamma, vi bakade kanelbullar och mös, en måndag liksom haha! :) Dudå? Kram

#8 - my wesström

plugg :)

Fråga: Vad gör du när du är inne vid datorn? :)

#9 - aamanda

har inte bestämt mig än :o haha (a) tror de :D hihih.

fett söt bild! :D sån mobil hade jag innan fast rosa (a) elle har fortfarande kvar den oså men ah ;d <33

#10 - Lotta

Sv: Tack så mycket! :)

#11 - matilda :)

sv: du med :)<3

#12 - ttilda♥

<3!

#13 - Rebecca Sveberg.

SV: Ja, okej. Ibland behöver man koppla av! :)

#14 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

åh, vad fint hår du ha! :D



sv: tacktack! :D

kram ♥

#15 - Lotta

Vad gör du nu ikväll då? :)

#16 - Lotta

Vad gör du nu ikväll då? :)

#17 - Rebecca Sveberg.

SV: Vad ska du göra ikväll då? <3

#18 - my wesström

fb bara :)

haft en bra tisdag? :)<3

#19 - Lotta

Sv: okej :) Just nu äter jag frukost och snart ska jag iväg till körskolan :) Vad ska du hitta på idag? :)

#20 - Lotta

Sv: okej :) Just nu äter jag frukost och snart ska jag iväg till körskolan :) Vad ska du hitta på idag? :)

#21 - rebecca :)

dela med dej av din söthet! <3

#22 - Rebecca Sveberg.

SV: Personlig anledning..

Ja okej, tagit det lugnt bara. :)

#23 - Andréa

Tack för att du kom! Du gjorde det roligare :D<3

#24 - Rebecca Sveberg.

SV: Nejdå, ingen fara. :) Ja, det är ju det! Haft en bra dag hittills? <3

#25 - my wesström

vet inte ens va vi snacka om xd

Gjort för skoj idag? :D<3