Maj = en fantastisk månad

Denna månaden har jag...:


1. Tatuerat mig
2. Köpt en systemkamera och fotat som satan!
3. Fyllt år
4. Fotat mera ;)
5. Firat Elins födelsedag och varit mycket med henne :D♥
6. Firat Johans födelsedag
7. Hittade ingen bra bild, men festat mkt :)
8. Fotat min underbara hund och tävlat med honom :)
9. Fixat om bloggen
10. Träffat matilda :)♥
11. Fotat med Andréa och varit med henne :)♥
12. Varit ute mkt i fina vädret med fin, fina vänner! :D♥♥

#1 - ida

sv: du är söt!

de är bara bra sj? <3

#2 - Lotta

Sv: Hejsan! :) det är bara bra med mig, hur är det själv? :D

#3 - Lotta

Sv: Hejsan! :) det är bara bra med mig, hur är det själv? :D

#4 - ida

sv: okej va bra :) <3

#5 - Natalie Skogman

HAR DU TATUERAT DIG? O.O har missat det helt, tog det ont? Hur gammal är du? :o

#6 - Linda

fint collage :)