Godmorgon 06.25 -.-
Godmorgon kan man säga, klockan är snart halv sju och jag är just nu sjukt trött. Men jag tror att jag kommer väckas av morgonens kyla och blåst när jag snart ska ut med hunden och sen vidare till jobbet.
Jag ville bara visa att jag lever så här tidigt på morgonen och hoppas att ni får en underbar dag!
Den sena kvällen med min bästa Matilda var flummig och underbar genom telefon. Helt sjukt hur roligt vi kan ha tsm...hur vi än hörs xD
Nehe nu ska jag bege mig, ha det så bra! :)

får väl bjuda på en liten bild
#1 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Låter gött det, jag satt o småtjatade med min gubbe, kollade på hockey o tog de lugnt bara =)

#2 - molly

Sv: Okej, i Sundsvall! :/ vart liggger kalmar? :)

#3 - MADDES

det är så jobbigt att gå upp sådär tidigt

#4 - E M M A

sv: okej, inte så mycket :)

allt bra idag? :D



rösta gärna på min love basket, skulle betyda mycket :)

http://www.mylovebasket.com/se/profile/emma-lund-3650170

#5 - Molly

Sv: Jaha, där. I Öland har jag varit! :)

#6 - Sofia - Uddevallas största modeblogg!

åh jag som går upp typ 20-15 i 8 :o

/ http://smnmode.blogg.se/

#7 - EBBA

sv: det är bara bra med mig :)

vad gör du ikväll?<3

#8 - Tina

Vart jobbar du gumman? <3



Sjukt söt bild!! <3



saknar dig kram!<3

#9 - Emma

Sv; det var ungefär vad jag trodde :)

Vad kul gick det bra?? :P

#10 - EBBA

sv: jag lyssnar på julmusik, haha, så mysigt :')

händer till helgen sötnos? :D<3

puss!

#11 - E M M A

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

#12 - Emma

Sv; Så bra! :)

#13 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jorå, jag har sovit bort hela kvällen så nu väntar man på morgondagen istället ;) Ska du göra nåt kul?

#14 - rebecca :)

sicken vacker tjej! <3

#15 - matilda

viiii är bäst vackra du:*<3

#16 - EBBA

sv: kollar på one tree hill bara :)

allt bra idag sötnos? :D<3

#17 - E M M A

sv: okej, jag tar det bara lugnt :)

haft en bra fredag? :D

#18 - ninni

fin du är! :)

#19 - sofia :)

and i there for you! <3

#20 - sofia :)

svar kommentar där ovanföööör ;)

#21 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Imorgon ska jag till sjukhuset för att ev. sättas igång. Så kanske, kanske blir det bebis imorgon :D Haft en bra första advent? :)

#22 - Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: hihi,tack :D

ja mår bra,hur mår du? :)

kramis♥

#23 - Magda ♡

sv; ska du säga som är såååå mycket sötare! <33

#24 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jajamen det ska jag göra... men imorrn kommer jag inte va så aktiv serdu, kl 8 ska jag föda barn :D

#25 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Tusen tack! :) Vad ska du göra idag då?

#26 - ninni

sv: men aaaw, tack så mycket! :)

#27 - M*

- fin bild!