sista chansen
Nu är de sista chansen att fråga i min frågestund. FRÅGA OM ALLT, MIN FAMILJ, VÄNNER, INTRESSEN, KÄRLEK...ALLT!
Den avslutas ikväll så ni har resten av dagen på er!
Snälla gör mig en tjänst! :')
det går att ställa era frågor här med!
#1 - Claudia

Hej hej!

Just nu har jag en dagens blogg tävling hos mig så kika gärna in och var med! :) http://claudiias.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



Kram!

#2 - Tina

Om du fick ett barn när du blev större, vad vill du att barnet ska ta efter för egenskaper hos dig?/Vad vill du inte att barnet tar efter?



Om du fick 100 miljoner, vad skulle du göra för pengarna?



Vilka bloggar besöker du?



Vad är det bästa som hänt dig?



Där kom några fler :P kram!<3

Släng gärna in fler på min blogg svarar i morgon ;)

#3 - ebba

sv: jag är skitdålig på att komma på frågor, haha! men ska fundera en stund :)



jag lyssnar på musik :)

allt bra idag?<33

#4 - EBBA

sv: jo det är bara bra med mig :)

vad gör du?<33

#5 - ebba

SV: du är mycket fin! :)<3

#6 - emma

du är söt emelie! :)

#7 - EBBA

sv: okej, nice :)

jag lyssnar bara på musik :)

händer till helgen?

#8 - rebecca :)

sv; kan man säga haha ;)<3

#9 - rebecca :)

sv; Haha jag tror jag har inflammation där;)

Försöka friska till dudå sötnos? :)<

#10 - KARIN ♡

sv; jo, det var det väl men jag har inte haft tid eller ork till att blogga just nu ;/

det går i vågor hela tiden, hur är det själv? <3

#11 - Claudia

Vinnaren av gårdagens blogg är nu korad! Kika in och se om just du vann och var gärna med igen! :D

Kram!

#12 - Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :)

aww, tack detsamma <3

#13 - Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra själv? :)

#14 - EBBA

sv: uschdå!:(

ska handla julklappar och vara med fina vänner:)

allt bra idag sötnos? :D <33

#15 - EBBA

sv: det vet jag inte än,eftersom jag ska handla i helgen, haha! :DD <33

#16 - Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

fixar bilder, du då?<3

#17 - Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vad roligt! :)



har du pojkvän?

vad har du för data?

#18 - Molly

SV: okej, [email protected] <3

du är söt, och jag frågade ju en fråga ;)<3

#19 - KARIN ♡

sv: okej ;(

jag svarar på kommentarer och skypar med en kompis, dudå? :)<3



fin header btw ! :D

#20 - E M M A

sv: okej :)

haft en bra torsdag? :D

#21 - ninni

sv: taack detsamma! :)

#22 - Magda ♡

sv; jag saknar dig också hjärtat! <3