långtråkig lördag
Idag sov jag till 2 eller något så dagen har gått ganska fort. Sen åkte jag till mormors grav och fixade den lite. Blev jättefint med vitmossa och en krans. Nu ikväll blir det att dunka lite musik, kolla på tv och äta godis :)
Är faktiskt trött även att jag sov länge.
Imon kommer matilda och nana här, as najs för jag har saknat den lilla flickan!<3<3 händer alltid massa flummsaker med henne! kom så fort du kan, OKEJ!!!?

jag och sofia få stå för bilden :)
älskar dig gumman!
#1 - sofia :)

jag älskar dig med, bäst är du :** <3

#2 - anna

sv: härligt de :D



nja ja har lunginflammation

#3 - anna

sv: ja =/



haft en bra helg annars då?

#4 - clara-vardag&foto♥

sv:tack dsm!

hitta på ikväll för nåå? :)

#5 - ' Saveu - Music & Chaos, It's life

tack fina du :) jag mår sådär, sj? :)

#6 - E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Superfin blogg!



Bloglovinbyte? :D

#7 - MyzaaN

allt är kanon bra själv då?:D

#8 - ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

fin bild :)

#9 - matilda

myyyys! grymt kommer det bli!

jag kommer runt tolv eller?:)<3

#10 - Jennifer på Fashioncut

Tog du något kort på graven? Nyfiken på hur det blev!

#11 - S

fin blogg, allt bra med dej?:)

#12 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Haft en bra dag? Några planer för morgondagen?

#13 - S

sv; jo det gör jag, älskar tatueringar :D

Det är bara bra med mig(:

#14 - LIENE

Tack så jätte mycket:D

söt bild.

#15 - MyzaaN

härligt tt höra :D händer idag då ?:D

#16 - anna

sv: okej :)



nja min lördag va lite tråkig :P

#17 - E M M A

sv: okej :)

allt bra idag? :D

#18 - rebecca :)

Vilka söta tjejer! <3

#19 - clara-vardag&foto♥

sv:typ samma häär :)

#20 - EBBA

sv: idag blir det lite kalas & så bara :)

allt bra idag annars sötis? :) <3