med bäääästa maaaatilda!

Kom precis hem från skolan efter att ha gjort ett prov i skolan. Matilda har varit hemma och myst med leo så länge ;)
Hon har sovit hos mig inatt och vi har haft massa skoj och myyss :) kollat film, varit på donken, ätit massa goodis, och snackat en massa :) Jag älskar dig så mycket gumman! du förstår mig i alla lägen!♥
nu vet jag inte vad vi ska göra, men hade! :)
svara på kommentarerna sen! :D

Matilda får stå för dagens bild, söötnos! <3

#1 - ninni

sv: aaw taack! så lite så :)

#2 - ninni

kolla in min blogg, gav dig en utmaning! :)

#3 - Sophie "autophoto"

Haha jajamen ^^

#4 - matilda

aw du är bäst och förstår en alltid.

jag saknar dig redan :( loveyou sweetiiii<3

#5 - ' Saveu - Music & Chaos, It's life

det är bra, sj? :)

#6 - matilda

sv: åhåhåh nu har jag varit ifrån dig förlänge :( klarar mig inte utan min syster ju<3

#7 - ninni

sv: ja vad bra! men aaaw, tack så jätte mycket! :D

#8 - Frida

Sv. okej, låter bra :D jodå min helg har varit bra :D kram <3

#9 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jorå jag har haft det fint, har inte gjort annat än sovit o tagit det lugnt dock :)



Du förresten. Skulle du vilja lämna en eller några kommentarer på inlägget här; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/goodiebagfinal.html Det skulle göra min dag! Jag är nämligen med i en tävling där flesta kommentarer vinner!

#10 - anna

sv: haha tackar :D!



du skulle vara guldvärd om du kunde rösta i mig i denna fototävlingen: http://heaa.blogg.se/2011/october/finalisterna.html#comment mitt bidra äg nr 2 å du måste

även skriva in mitt bloggnamn för att rösten ska bli godkänd. Det tar bara en minut och rösta och du

skulle göra mig så glad. Jag länkar alla som röstar på mig :)

#11 - E M M A

sv: okej, jag ska duscha :)

allt bra idag? :D

#12 - malin

sv: äntligen lov så blir att njuta av det fast jag jobbar även 3 dagar i veckan sj? :)



(Ber om ursäkt för sent svar, men har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket den senaste veckan på grund av jobb)

kram

#13 - MyzaaN

jo det var trevligt :P lite skum präst bara ;) haha kram

#14 - Ida

hoppas provet gick bra =)

#15 - E M M A

sv: Så bra, jo samma här :)

vad gör du då? :D

#16 - Jasmin

Hejsan jag har precis sytt klart min väst och är jätte nyfiken av vad folk tycker om den! Kommentera gärna vad du tycker, Kolla gärna in den!

http://jaasses.webblogg.se/2011/november/vast-sydd-av-mig.html#comment (länken till västen) :)

#17 - LIENE

sv: Tack:D bådas hår är snyggt, hehe.

Kram

#18 - magda

sv; ja, blev jätte besviken.. :(

okej, jo men det blir ta det lugnt som gäller för mig ikväll :)<33

har du några roliga planer för veckan? :D<33

#19 - magda

sv; okej :D

jag också har också lite grejer jag ska göra, men inget speciellt så, det va ju igår som va det speciella som aldrig blev av isåfall ^^<33

#20 - matilda

sv: VÄRLDENS FINASTE BÄSTAVÄN!!

#21 - sofia :)

sv: jag älskar dig med ! <33

#22 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Tusen tack för din hjälp i tävlingen jag är med i (http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/goodiebagfinal.html). Det betyder massor!

Och du, glöm inte att du FÅR kommentera flera gånger, det spelar ingen roll vad eller hur mkt du skriver :D Tack! <3

#23 - Emma xD

Hej

Vad fin blogg du har!

Hur mår du? :)

Kram