my hair
Det är fortfarande många som frågar om mitt hår eller tycker att det är fint och jag uppskattar allt fint ni säger.
Jag ska se om jag kan svara på era frågor:
Ja det är mitt eget, jag har inte haft löshår någon gång i hela mitt liv!
♦ Jag vet inte vad jag gör för att få så långt som jag har, men jag sköter om mitt hår t.ex.
♦ Det är min naturliga hårfärg.
♦ Jag kommer inte ihåg när jag klippte mig senast
♦ Jag brukar ofast platta mitt hår, men mitt hår är ganska rakt ändå.

Nu kommer snart finaste matilda till mig och nana här, fan vad mysigt vi ska ha gumman! Hon är helt klart bäst och min, bara min lillasyster! Älskar dig vännen, så mycket! :)♥♥
bjuder på två bilder, där ni bland annat ser mitt hår :p

#1 - ' Saveu - Music & Chaos, It's life

gud vad fint :o



personliga grejer :(

#2 - rebecca :)

Gud så fint hår du har! <3



sv; Allt ärbara bra med mej, eller det fungerar iallafall! hur är det själv? :)

#3 - Ida

Sjukt långt hår! Jättefint! Hade långt hår innan, men det var så livlöst och tråkigt att jag klippte av 20cm ^^

#4 - Jennifer på Fashioncut

Grymt fin naturlig hårfärg har du! :D



#5 - amanda

sv: tack så mycket :)

#6 - ninni

oj guuuuud vilket fint hår du har!

#7 - ida

sv: haha väldigt :D <3

#8 - sofia :)

du har sjukt fint hår älskling! <33

#9 - sofia :)

sv: du och matilda är söta! <3

#10 - S

Sv; nä inte än, men ska göra om några månader:D

#11 - S

Sv; har inte riktigt hunnit bestämma mig, finns så mycket jag vill göra så jag vet inte vilken som blir den första:D

#12 - Frida

Haft en bra helg ? =) kram <3

#13 - MyzaaN

trevligt ;D

jag har varit på dop nu ska jag inte göra något speciellt :P

#14 - ' Saveu - Music & Chaos, It's life

åh tack, blir verkligen super glad!!!:) åh tack <3

#15 - anna

sv: tack så jätte mycket :D!!



åhh ja bara älskar ditt hår :O!!



Du skulle vara guldvärd om du kunde rösta på mig i den här fototävlingen http://heaa.blogg.se/2011/october/finalisterna.html#comment jag är nr 2 och du måste även ange mitt bloggnamn som tack så får du en länkning :)

#16 - E M M A

sv: vad bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

#17 - Magda ♡

skit snyggt är det! :D

sv; okej :)

jag va med några vänner :)<3

vad ska du göra ikväll då? <33

#18 - Ida

otroligt vackert hår :)

#19 - rebecca :)

sv; Härligt gullet! :)<3

#20 - Bea

Vilken fin blogg du har :)

#21 - LIENE

sv: Tack igen:D



wow, verkligen snyggt hår!



#22 - LIENE

sv: Tack igen:D



wow, verkligen snyggt hår!



#23 - EBBA

jisseees vilket fint hår, ge mig!! :OO



sv: mest pengar & kläder :D

allt är bra här!

händer imorron?<3

#24 - sofia :)

sv: love you 2! <3

#25 - Jennifer på Fashioncut

SV: det ska du verkligen vara :D

#26 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Vackert hår!! :)

Gjort nåt kul ikväll?

#27 - NAJMA

Är de där en tatuering du har på axeln , isåfall va den jätte fin!:)

#28 - michaela

hur är det med dig? :D

#29 - Ida

▲ Klippte av det för att jag inte haft kort sen jag var 9-10, kände för en förändring bara. Jag menar kortare hår är grymt snyggt med. Sedan var mitt långa hår väldigt slitet och livlöst ^^