you found me
Jag är så tom...på ord...på allting!
Det enda jag kan säga är att jag saknar dig...
så otroligt mycket!
Utan dig är jag ingenting!
#1 - tina

sv: Ja visst är det bra att jag kommit igång igen! :) <3



Gumman :/ Prata med mig känns som jag inte håller koll på någonting längre, finns alltid <3 behöver ses snart!

#2 - ida

Sv: ja de var verkligen längesen! Med mig är det bra, sjdå? :)

#3 - ida

Sv: Okej något speciellt som hänt? "/

#4 - matilda

du är så fin<3

#5 - jonna

sv: är det någon som är söt så är det du! <3

#6 - ida

sv: okej, de ordnar sig säkert snart :)

#7 - sofia :)

sv: det måste vara dig själv du ser :o <3

#8 - matilda

sv 1: i love you

sv 2: om vi ska ha! <3

#9 - moaa

Hej, vi har kikat in på varandras bloggar tidigare och nu hitta jag dig igen :D lika fint hår men man ser att du förändrats på ett bättre sätt :* Allt bra med dig nu? :) förutom de inlägget handla om :( <3

#10 - moaa

SV: Va bra då! Jodå har flyttat till en lägenhet i en by nära härifrån och studerar hotell&turism, just nu är ja hemma hos mamma o chillar :D

#11 - magda

sv; det är du som är söt gumman !<3

#12 - moaa

SV: I en liten by som heter Älvsbyn, ca 6 mil från Piteå om du vet vart det är :) Andreas Larsson som var med i Idol är från Älvsbyn iaf ;) hihi!

Vi har sett idol ikväll så lagade ja lite middag till henne efter hon kom hem från jobbet - ceasarsallad med scones som hade vitlökssmör på typ :D

ja, är glad att ja hitta din blogg igen :D <3

#13 - ebba

allt bra idag? :) <3

#14 - Sandra T ♫♪

finis!

#15 - SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Lördag :)

Kramar

#16 - sofia :)

sv: det är du som är söt ! :o <3