Day 5- you
Jaha, Emelie Andersson heter jag då :) Jag bor i en liten stad som heter Nybro och trivs just nu väldigt bra här. Jag fyller 18 år om lite mindre än 2 veckor och det känns riktigt gutt! Jag går då alltså andra året på gymnasiet på omvårdnadsprogramet. Jag bor med min mamma och min hund. Jag har ingen relation eller kontakt med min pappa även om jag gärna skulle vilja ha.
Jag som person, oj hur ska man beskriva det. Jag är väldigt glad, oftast iaf och det är de jag försöker visa även om jag är ledsen så vill jag helst dölja det. Jag är en person med ganska sjuk humor, jag skrattar åt det mesta. De sämsta med mig är väl att jag har dåligt självförtroende och att jag är känslig..jag tar lätt åt mig om någon säger något negativt. Däremot så bryr jag mig inte speciellt mycket om vad folk tycker och tänker om mig, absolut inte dem som inte står mig nära.
På fritiden så är jag med mina kompisar och ibland bara ta det lugnt. Jag är den som gillar hemmakvällar eller myskvällar med mina kompisar eller någon annan man tycker om. Även fast jag har mycket med skola, jobb och körkort just nu så försöker jag hinna med mina kompisar och andra fritidsintressen så ofta som jag kan. Som nu till hösten funderar jag på att börja spela handboll igen som jag gjorde för några år sedan.
Musik är något som betyder sjukt mycket för mig, det är mitt sätt att lugna ner mig eller släppa problem. Det har jag gjort hela mitt liv, iaf så länge jag minns. Jag har skrivit en del låtar själv och spela in mycket och så. Jag lyssnar på all musik i stort sätt, min favorit artist är Justin Bieber. Jag ser upp mkt till honom och jag älskar hans låtar, jag kan på något sätt relatera till han och hans musik.
Som avslutningsvis kan jag berätta att fylla 18 om 13 dagar kommer betyda mycket för mig, jag får en frihet som jag faktiskt har längat efter. Även fast jag världens bästa mamma så är det svårt och ibland jobbigt att bara bo med en föräldrer eller att bara ha en som verkligen ställer upp och älskar en. Det sätter vissa gränser och det är något jag kan ta igen nu när jag blir 18 :)
Ojj det blev endel, men det var iaf en liten del av mig.


#1 - em

hej, jag har inte heller någon kontakt med min pappa, och vill heller inte ha..



jag är joys syrra :D