Believe

Kom nästan precis hem, har fixat lite småsaker :) ikväll blir det mys hemma med lite godis, tv och skön musik :)
Slutade förresten vid 1 idag istället för 3, riktigt skönt :) jätteskönt att det är fredag imon med och sen helg! :)

#1 - Emmy

sv;
Det fanns nog mycket man kunde relatera till, precis så berörde det mig :)

Åh taack, din blogg är också fin! Hur mår du idag förresten?

#2 - bookofems.blogg.se

snyggis!

#4 - ♫♪ sandra T

fint linne!

#5 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: fast nää! ;O <3

#6 - Tanya - STOCKHOLM

tjaaa, just nu lottar ja ut ett valfritt Ralph Lauren plagg, delta gärna :D

#7 - Evelina

Tack <3

#8 - amanda

Snygg topp! allt bra? :)

#9 - Emmy

sv;
Jodå samma här, galet trött bara ^^ Med skola och träning blir det ju så, men jag har som tur är tid att sova ut lite ikväll!

#10 - amanda

Härligt att höra! Jodå, med mig är det helt okej. :) Vad gör du? kram

#11 - amanda

Okej skönt! Tackar! :D

#12 - amanda

Blir lite fest med ett gäng kompisar imorgon, på lördag ska jag nog bara ta det lugnt med pojkvännen. :) Vad ska du själv göra? :D

#13 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: hehe nejnejnej!! vad gör du? :) <3

#14 - amanda

Okej kul! :) Ska du shoppa något speciellt då?

#15 - Tina

Så fin tjej! <3

#16 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: så lite så!
jo det är bara bra. själv? :) <3

#17 - Pebbles

Frågestund! så fråga på bara ;) http://pebblesjimsdotters.blogg.se

#18 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; härligt! :) <3

#19 - amanda

¨Lugnt! Vad gör du nu då? :D

#20 - amanda

Okej skönt :) jag ska sova strax! ha en bra fredag!

#21 - hanna ♡

fin du är! :D

#22 - Sara Ekman

Ha en fin fredag :)

#23 - Emmy

sv;
Absolut, jag fick lite vila iaf.. Men blev tvungen att vila mer denna dag så har skippat simträningen. Ahja, sånt får man göra ibland ^^ Kram!

#24 - Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Jarrå allt är bra med mig! Allt bra sj? :D

#25 - bookofems.blogg.se

sv: aw vad söt du är! <3

#26 - M I C H A E L A

Tack så mycket!

#27 - M I C H A E L A

Tack så mycket!

#28 - M I C H A E L A

Tack så mycket!

#29 - amanda

Jaha oj, förlåt. :) okej skönt det! Ska festa lite ikväll med.:)

#30 - Emmy

sv;
Absolut, och jag är glad att jag får ta den också :) ur mår du idag då?

#31 - FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

#32 - Emmy

sv;
Svarar just nu på kommentarer, själv då?

Ah visst, kan försöka!

#33 - Sara Ekman

jaa, min fredag var mys :)

#34 - FlizanLizan

sv: vad görs? :D

#35 - Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Härligt att höra! :)
Igår var jag med några vänner! Vad ska du göra idag då? :D

#36 - ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

- Tack jag mår bra! ^^ Haft en bra helg?

#37 - Sophie' ♥

- det förstår jag för skolan är inte alls rolig :/

#38 - Emmy

sv;
Ingen orsak, roligt att du blir glad :D

Det låter bra, hoppas att allt gick väl på jobbet. :)

#39 - Sophie' ♥

- tack så mycket fina du :D <3