Take My Hand

Sitter just nu och lyssna på musik med låtsasbrossan. Idag firar vi jul med mammas kille och hans son. Vi ska snart öppna julklapparna och ha lite kvällsmys.
Har haft två underbara dagar med Tina i onsdags och igår. Efter jag kom hem från henne igår träffade jag först en kompis från Varberg och sen hjälpte jag mamma lite och sen träffade jag Maja som ni säkert förstod på inlägget igår. Lovet har varit toppen hittills! Nu ska jag umgås vidare med de andra, hejjs :)

#1 - tina

Saknar dig redan, hade det toppen!:)
Älskar dig fina fina vän! <333

Hoppas du får en lyckad fredag!<3

#2 - naliie

Åh tack fina du!
ska du göra nått kul på nyår då? :)

#3 - Linnéa

Fin bild :)

Oj, jag fick smycken, kläder, pengar m.m, men det allra bästa var nog dom 2 presentkorten på Resia - så nu kan jag åka till Turkiet <3

#4 - ~Johanna ♥~

sv: Tack, du med :).

#5 - A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: härligt, jo det är bra här också :)

#6 - Elin

Vilken fin blogg du har :) Jag skriver en hel del om träning i min blogg och fotograferar väldigt mycket. Så om det är något som intresserar dig så borde du kolla in min blogg också :) Kram kram!

http://eelineriksson.myshowroom.se/

#7 - Linnea

sv: Vi har jag flyttat ja och det känns helt underbart att vara sambo! Bästa känslan på väldigt väldigt länge :)
Åh, men tack så himla mycket!! :)

#8 - Linnea

sv: Hihi, tackar. Ja jag har längtat som en tok verkligen så nu känns det underbart! Än så länge så klagar jag inte på Småland, utan vi båda trivs faktiskt ganska bra. Och kommer nog trivas rätt bra med, hihi :)
Åh, vad glad jag blir för din fina kommentar. Vad roligt att höra! Vi firar snart fyra år tillsammans, så det var på tiden att vi flyttade ihop faktiskt. Men det var nu tiden var inne att flytta ihop, då vi träffades när vi var rätt så unga :) hehe.

#9 - A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: tack haha! ska nog träffa bästavän och ha kul, dusj? :)

#10 - Linnea

sv: Ja, fyra år är ett bra tag tillsammans och vi kände att vi ville ta ett nytt steg i förhållandet, så detta kommer bli kanon bra! :)
På nyårsafton ska vi åka hem till Halmstad för att fira in det nya året med våra vänner, som bor kvar där. Kommer bli 3 rätters, goa drinkar, fest och umgås med vännerna helt enkelt :)
Så ska vi ta och passa på att bo över och hälsa på min mamma och familjen där :)

Vad ska du själv göra på nyår? :)

#11 - Linnéa

Resan blir nog fram till våren - men skönt att ha något att kunna se fram emot <3

#12 - Svea

TÄVLING!
Vill du bli årets bloggläsare? http://maviedesvea.blogg.se/2012/december/tavling-arets-blogglasare.html#comment

Ledsen om du inte gillar sånnahära kommentarer.

#13 - naliie

aha men det är ju kul det med :D
jag vet inte riktigt, inget är planerat än :)

#14 - EBBA

sötis!
vad händer på nyår? :D

#15 - jonna

så bra :) Min jul va också toppen!
allt bra idag då? :)

#16 - Amanda

hihi :) ha en bra lördakväll sötis<3

#17 - Hannah

fin blogg! du verkar gilla Justin Bieber, eller har jag fel? kram.

#18 - Anonym

Åh så fin blogg du har!
Är det du på headern? Sjukt snygg bild iallafall!