Dag 7 - 4 saker du är stolt över
  • Jag är bland annat stolt att jag är mig själv för det är jag alltid. Jag hatar, okej hatar är ett stort ord men ogillar då sånna personer som kan vara helt olika personer vid olika tillfällen och då menar jag inte att anpassa sig till olika folkgrupper utan sånna som verkligen är två helt olika personer. Jag tycker iaf att jag är mig själv hela tiden och det är jag stolt över.
  • Sen är jag stolt över min älskade tatuering som jag gjorde den 9 maj förra året. Att känna den spänningen och nervösiteten och att vara så forväntad på något har jag aldrig känt innan. Det var helt otroligt. Jag är jättenöjd med den och den står först och främst för min mormor och sen för att jag ska vara stolt över allt som har hänt mig. Nu väntar jag på min andra som tillkommer när jag fyller år i maj. Får bli en bild när jag precis hade tagit den, åhh vilken känsla! :)
  • Hihi, har lite svårt att komma på saker nu så det blir det väl lite oseriöst kanske men jag är stolt att jag plugga till körkortet eftersom jag suger på att plugga ;) men det vill jag verkligen ha så fort jag har fyllt. Så det är jag lite smått stolt över (a)
  • Jag är otroligt stolt över mina vänner! Och det är jag verkligen, att de alltid finns och ställer upp för mig...ni vet själva vilka ni är! Men ni är helt otroliga som alltid har stöttat mig när jag har varit ledsen eller haft de jobbigt som har varit en del nu på sista tiden. Jag skulle inte vara nånting utan er och det ska ni verkligen ta åt er! Att ni finns där och att kunna prata med er om allt är helt otroligt! Tack!!!♥
#1 - matilda

och vi är ju stolta över dig<3



sv: riktigt god!

#2 - Malin

Godmorgon! Fin tatuering:)

#3 - elsa♥

Tänkte bara kika in och önska dig en underbar måndag!

Hoppas du har haft en bra start på veckan!!;)

Allt bra?:D

#4 - MADDISENJ

fin tatuering