Dag 9 - 2 syften till din blogg
Ojj två syften till min blogg ;) jag har nog inga syften så men ska försöka få ihop en löpande text.
Om jag verkligen ska komma på något syfte till min blogg så är det nog för att ni ska lära känna mig som person, kunna se hur mitt liv är och vad det består av. Försöka hitta den Emelie som jag kanske har kämpat för att hitta. När det gäller min blogg är jag ganska öppen och tala gärna ut om mina problem eller misstag och anledningen till det är för att oftast även fast jag är ledsen så är jag stolt över mina misstag, annars hade jag inte skrivit om dem och hur skulle jag annars veta att det var fel? Jag vill att ni på något sätt ska ta läran av dem så ni inte hamna i den situationen som kanske jag har upplevt obehaglig. Det är inget jag kan begära men jag skulle nog säga att det är mina syften.


#1 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; så lite så :)

#2 - Malin

Fin bild:)

Sv. Min dag va bra, hoppas din också va det:)

#3 - sofia :)

Min finavän! <3

#4 - Malin

Sv. Så lite så:)

#5 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; inte lika söt som dig :)

#6 - MADDISENJ

Önskar dig en fin kväll i kylan :)