Begravning
Nu var den över och det var väldigt skönt ska jag säga. Gått och tänk på det hela veckan och varit nervös för mitt sjungande. Men det gick riktigt bra ska jag säga er, för att vara i denna situationen så! Fick jätte mycket beröm och det glädjer mig jättemkt! Sjöng Hallelujah på svenska och sen Utan dina andetag. 
Ikväll blir det bara mys med mamma, har ingen lust att göra något så..man blir alltid på så dystert humör efter en begravning, iaf jag. Tog lite bilder med som kommer upp antingen ikväll eller imon antar jag.
Imon på dagen blir det att käka god mat med pappa och snacka lite med han, sen vid tre sticker jag för lite jobb, ska jobba hela helgen så. Ha det gutt! 
#1 - Maja

Finaste emelie <3

#2 - Moa

Söt♥♥

SV: Det gör inget! :) Och varsågod :D
och varför sådär just?.. :/<33
jag mår fint :)

#3 - Tina

gumman, finns<333333