era tips :)
jag tog del av era tips och ska försöka att blogga lite om det ni sa :) ni får gärna säga fler saker som jag ska blogga om. vi tar den klassiska saken först och det är att jag ska berätta lite saker om mig själv, får se om jag kommer på något ;)
  • om en person säger att jag inte klara av en sak blir jag bara ännu mer triggad att göra det
  • jag har dåligt självförtroende
  • jag håller på att ta körkort
  • jag fyller 18 om 43 dagar xd
  • jag är väldigt mån om mina vänner
  • jag har en tatuering
  • jag har rökt väldigt mycket innan
  • jag är väldigt känslig
  • jag ska snart ta min andra tatuering
  • jag köpte min hund när jag var 11 för mina egna pengar
  • jag älskar att ha personer runt omkring mig
  • jag ska sommarjobba hela sommaren
  • jag är ganska killflickig av mig
  • jag skämmer gärna ut mig eftersom jag inte bryr mig så speciellt mkt om vad andra säger
  • jag har sjukt dålig humor
  • jag förändrades jättemycket bara på något år
  • jag har svårt att glömma personer som har betytt mkt för mig
  • jag är ganska tydlig med vad/vem jag gillar och inte gillar
oj det blev en hel del, nu kommer jag inte på mer men jag hoppas att det var något som ni inte visste ;)
#1 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: du är fin :o <3

#2 - tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aduuu! <3

#3 - sofia :)

så fin du är! :*

#4 - EBBA

fin du är! :D

allt bra idag?:)<3

#5 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: men du är sötnos! <3

#6 - tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aduu! :D haha xd

nej ska du? :D<3

#7 - tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ahha aww xd

hihi mysigt xd <3

#8 - Isabelle och Erika:)

Fin blogg:)<3

#9 - ebba<33

hej super fin blogg du har , kolla gärna min blogg lite då o då! :D

#10 - ebba

sv: jo det är bra här:)

händer ikväll?:D<3

#11 - Ebba

Tack sötis! ;) <3

#12 - tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aa :D

aw tack :D