I just wanna be with you..
Kan ni inte säga lite saker jag kan blogga om, känner att min fantasi inte är på topp. Det skulle betyda jättemycket om ni ville hjälpa mig. Det kan vara om precis allting, tar emot alla tips...det kan handla om mig själv, bloggen, familjen, att bara leva med en föräldrer, rökning, alkohol,  vänner, killar, känslor, att jag ska ha någon tävling, allting...så snälla hjälp mig! (a)
...nu till lite om dagen :) har precis ätit och tänkte jag skulle blogga en liten snabbis innan jag ska ut och springa en runda och rensa tankarna. Dagen har bestått av tråkig skola förstås.. sen åkte mamma och jag till lindex för att kolla lite och jag fick med mig ett puder. Ska plugga lite ikväll med tänkte jag, känner mig lite tvungen så idag ska jag fan tag i det.
#1 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: ja fast inte riktigt :) <3

#2 - Moa

Allt bra sötis?<3

#3 - Andréa

Emelie, jag saknar dig nu! Jag kan göra en lista på tiotusen anledningar varför jag gör det just nu men dina bloggläsare behöver inte veta. Men ja, jag kommer hem på fredag. Så vi ses väl senare i veckan eller vecka 14! Har du lov då? Det har jag!<3

#4 - Andréa

Emelie, jag saknar dig nu! Jag kan göra en lista på tiotusen anledningar varför jag gör det just nu men dina bloggläsare behöver inte veta. Men ja, jag kommer hem på fredag. Så vi ses väl senare i veckan eller vecka 14! Har du lov då? Det har jag!<3

#5 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: jo det är bara bra, själv? :) <3

#6 - M O A

SV: Hihi jag går första året, dudå? ;)

#7 - sofia :)

MIN snygga tjej!!



sv: man kan ju alltid hoppas.. :*

#8 - sofia :)

sv: du är snygg hjärtat!! :) <33

#9 - EBBA

sv: ja det var det verkligen!!

allt är kanon med mig, självdå? :)<3

kram!

#10 - Moa

Sv; Tack så mycket<3

Härligt, allting är toppen hära :*

#11 - Moa

Sv; haha, aa!<3

Sötis♥♥:D

#12 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: inte kul :/ <3

#13 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: hmm.. du kan blogga om .. snygga kläder, snygga skor, " 5 saker om dig" osv :) <3

#14 - Moa

Sv; Tack, men du är sötare! erkänn? ^^



Du kan blogga om din fritid, eller intressen ;D

#15 - Moa

Sv; haha! varsågod.. Naaww! :*

Kram<33

#16 - Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig dag :):) Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? ;) KRAM

nojjz.blogg.se

#17 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: så lite så :) <3

#18 - Olivia - drömmen mot att bli fotograf

söötissss



sv: hihi,tack :D

kramis❤

#19 - Rebecca :)

Sv: jajamen! Men dock var dom här äckliga så jag slängde dom ;)<3

#20 - EBBA

sv: jag kollar lite på tv, dudå? :D

kram!<3