lugn lördag med musik :)
Rubriken talar istället för mig. Det har blivit en lugn lördagskväll och just nu så sitter jag och dunkar lite musik. Så kul har jag, nämen det är faktiskt ganska skönt. Kom hem från Sofia senare på kvällen efter att ha varit där sen i torsdags och det har varit superkul! Tack för det gumman!
Det har verkligen inte känts som lördag idag eftersom det har varit långledigt, men det är ju alltid gutt.
Imon blir det sen pluggdag som jag ska försöka kombinera med att springa lite. Jag väldigt mkt i skolan nästa vecka så tänkte att det är bäst att börja med det men min kropp gör ju inte alltid som min hjärna säger så jag får nog fan tvinga mig till allt plugg imon... -.-
Hoppas ni har haft en bra kväll och så hörs vi när vi hörs....har lite bloggtorka känns det som..jag vet inte vad jag ska blogga om :(
#1 - ebba

SV: Du är fin saknade du! <3

#2 - Olivia - drömmen mot att bli fotograf

åååååh va söt!



sv: taack :D

kramis♥

#3 - Magda

sv; du är söt :)

det är bara bra, hur är det själv hjärtat? <3

#4 - rebecca :)

Sicken pärla, puss på dej!

#5 - sofia :)

du är så fin gumman!

tack själv <3

#6 - M O A

SV: Hej ja klart jag minns dig! Jo de är bra här, mycket i skolan just nu men annars bra ;) Sj?

#7 - M O A

SV: Åh va jobbigt:( vad är de du går för linje?

#8 - Magda

sv: så bra! :)<3

#9 - tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hej :) du känns lite bekand, hmm.. de är bra här sjdå sötnöt? :D<3kram<3

#10 - M O A

SV: Hehe okej jag går turism ;)

vad heter på du på facebook? D:

#11 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

gud vad fin!



sv: men du är vännen! :) <3

#12 - M O A

SV: Ja det är super kul!

Okej har skickat vänförfrågan nu! Heter Moa Ahlgren Brynolfsson. Kul att vi hade en gemensam vän ;)

#13 - Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder + säga vad du tycker om dem? Skulle bli jätteglad då!



http://twinstars.blogg.se/2012/march/red.html#comment

#14 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: ingen kan bli finare än dig :o <3