1 månad till julafton :D

Idag har man varit med pappa i Kalmar och handlat lite. Var väldigt trevligt. Sen har det bara blivit lördagsmys här hemma!! Igår blev det även att baka lussekatter, så nu har man en riktig julkänsla och jag längtar som fan! Imon blir det att hämta Sofia och vara med henne hela dagen, toppen! :D som jag har saknat den tjejen! <3

 

#1 - EBBA

förlåt för sent svar! är allt bra med dig?:)

#2 - Amanda

Ja :D Oj bara en månad kvar, de thar jag inte tänkt på förrän nu :D<3

#3 - tina

Vilken söting på bild!! <3
Åh får man smaka lussekatterna? Vad gott!
Ska börja pynta hemma med julstjärnor och det idag! Får be mamma baka lite ;)

hihi saknar dig gumman<3

#4 - Nicole Dahl

fin blogg!
allt bra? :)

#5 - Amanda

Haha nu har jag glömt vad vi skrev om ahah ;)
Haft en bra måndag?<3

#6 - EBBA

sv: härligt! jo allt är jättebra :D
händer i veckan?:)<3

#7 - Nicole Dahl

sv: så lite så! & tack :)
jag har migrän :/ men annars är det bara bra :)
lust att göra bloglovinbyte?

#8 - sofia :)

beeeest ärrruuuu