Whatever doesn't kill you, only makes you stronger
Hoppas alla får en bra valborg nu då för det ska jag ha. Det ska bli så skönt att vara ledig imon. Måste dock börja plugga på ett stort prov vi ska ha på fredag -.- hatar att plugga när man väl är ledig! 
Skolan idag gick helt okej trots en sömnlös natt. Fick även reda på en uppgift, blev otroligt nöjd. 
Ha en bra kväll och till alla som festar runt, ta det lugnt ;) Så hörs vi imorgon med en utmaning :) 
#1 - H A N N A ♡

Sv: Ja men verkligen :)

#2 - kajza ♥

Hej! Har du instagram? Vill du göra ett följarbyte isf? :D Och ett bloglovin byte kanske! :)

#3 - Linnéa

Hihi tackar :)
Hur var din valborg nu då <3

#4 - ELLEN SVENSSON - foto-mode-vardag -

SV; Åh, tack så glad jag blir! Du är också supersöt! :)

#5 - kajza ♥

sv: Hittade dig! Följer dig nu med, följer du mig? :)

#6 - fotografsiiidan.blogg.se

findue!

bloglovinbyte?

#7 - Väggblomman.

Kim är Bambi ute på hal is som betjänt på hotell Indigo. Det är strängt förbjudet att peta på hotellgästers saker, utnyttja hotellrum för eget bruk och smita in med hjälp av all-kortet som endast får användas i nödlägen. Men vad gör man när man är så fy-helvetes-kissnödig att Gud gråter blod och glassen på serveringsbrickan smälter?
Kim gör något hon sent får ångra...eller?

Nyfiken? Läs mer:
BelieveThis.blogg.se

#8 - ELLEN SVENSSON - foto - mode - vardag -

SV; Min dag har varit väldigt bra, din då?
Tack fina du! :)

#9 - Tina

Visst var dom fina? Jag älskar dom! Hihi<33:)

#10 - ViktoriaCaroline

Ikväll blir det bara lugnt framför tvn, ska nog ta ett bad också tänkte jag :) Själv då?

#11 - emma

fin!
jaha okej det låter ganska kul!
jaa jag hoppas på det hahah annars blir det inte så rolig sommar direkt :(

#12 - jonna

Okej :)
Vad har du gjort idag då?

#13 - Linnéa

Jodå, min valborg var också fin - trots att det var min näst sista Turkiet-dag <3

#14 - Lotta

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) och just det, de visste jag ju egentligen =) För jag har också sjukt långt dit och därför blir det ju inte att man åker så ofta men samtidigt blir det ju ännu roligare när man väl åker för då shoppar man ju massor :D

#15 - Sara

Usch känner igen mig i det där med pluggandet ... det är det absolut sista man vill göra när man är ledig och av någon anledning lägger skolan alltid in prov och sådant direkt efter man varit ledig ''/