Det bästa med hösten

Det mysigaste med hösten är alla tjocka/stickade tröjor, ljus, filtar, filmkvällar och gosiga strumpor tycker jag.
Vad tycker ni? 
 
#1 - Tina

Tack gumman! Du är absolut värd det bästa med!!<33 saknar dig så det gör ont stumpan!<333 love you honey!klart den är fin,världens bästa har gjort den ju;) sen till hösten vill jag gärna ha en höstblogg;)<33

Håller helt med dig,det är det bästa med hösten<333

#2 - Tina

Tack gumman ,vad skulle jag gjort utan dig? Ja det måste vi ta,lite fina höstbilder!<3 hihi:)

#3 - Natalie

Ja, så himla mysigt! :)

SVAR: så lite så finaste du <3
kramis

#4 - Natalie

SVAR: hihi tack sötis! :)

ja det är supermysigt!! kramis <3

#5 - Josefine ♔

Sv: Åh vad tråkigt.. Då förstår jag :( Hoppas iallafall att det blir bättre snart, kram ♥

#6 - linah brown

stickade tröjor e de bästa:D
loveee

#7 - Linnéa

Jag håller med dig till 100% om höstmyset <3
Ja, det är superkul att dom ringer in mig så mycket för jobb nu - gillar vi <3

#8 - Sofie

Allt bra med dig denna fredag ?:)

#9 -

Åh, jag håller med dig! Det är så mysigt med alla tjocka tröjor, filtar och mörka kvällar!:)
sv: Ja, absolut!:D
tack finis ♥

#10 - ♥ Elsa ♥

Svar: Tack så mycket! :

Okej, du gör som du vill bara det känns bra! Hoppas allt blir bättre snart, kram! ♥

#11 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Jag håller absolut med dig! :D
- ♥



#12 - Molly

sv: okej, låter toppen!
Idag ska jag på grill"fest" hos min släkt!
Förlåt för sent svar!

#13 - Fannie

Hejsan! Jätte fin blogg du har!
Tänkte bara kika in och säga att jag har frågestund i min blogg och skulle bli väldigt glad om du vill ställa någon fråga? :)
Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer!
kram

#14 - Emme

Håller heelt med! Älskar de mysiga tröjorna, och allt te man dricker på kvällarna(för övrigt också), och de mysiga sockorna ^^

Sv: Kan förstå det!

Haha ja vi kan lätt byta! :D

Ja tycker jag med! :D
Kram!

#15 - - Julia - My Life In Words. ♛

sv: gör inte mycket, svarar på kommentarer och sådär, ska kanske duscha :)
kram