with lilSIS
Idag har det varit riktigt höstväder, regn och regn hela dagen lång. Idag hade jag i alla fall en jobbledig helg. Så skönt när man har jobbat 5 stycken nu. Jag började dagen med en skön och efterlängtad sovmorgon, sen vid ett tiden kom i alla fall bästavän hit. Vi har haft det toppen än så länge, vi har firat hennes födelsedag med så jag gav henne presenter sen har vi snackat en hel del också, jag har tagit kort på henne. 
Nu sitter vi bara och lyssna på musik och snacka. Vi ska väl kolla på en film sen med i höstvädret och dra ut på en bilrunda med ;) our thing! 
Hon är verkligen helt underbar denna personen! Älskar henne så mycket! ♥
 
#1 - matilda

sv: filmen var hur bra som helst, värd att se! :)

#2 - sofia hellberg :)

jag älskar dig världens bästa storasyster!!

#3 - Milla

Haft en bra lördag? Kram! :)

#4 - Milla

SV: samma här! :)

#5 - Milla

SV: kollar på en film, själv då? :)

#6 - Fannie

Ja ellerhur, skulle vilja ha alla! hah
Jaha okej, gud vad kul! Vad har du får några? :) kram