Gott nytt år
Gott Nytt År På Er Läsare! 
Hoppas ni får en underbar kväll och ta det lugnt! ;) 


#1 - Linnéa

Gott nytt år till dig med tjejen <3

#2 - Amanda [SPONTAN]

Gott nytt år! :)

#3 - Johanna - A dream as a model ♥

Gott nytt år! :D

#4 - a g n e s

- åh tack finis :D
jag ska vara själv.. i min ensamhet, nej men jag ska äta gott med min bror och hans vän ikväll, sedan tar jag med kameran ut och fotar lite samt smäller raketer! kul med fest :)
har du en bra dag? x

#5 - Cassie

sv: haha tack! förlåt för sent svar, har haft väldigt fullt upp och därmed tagit en paus från bloggen, hoppas du inte tröttnat! kram på dig

#6 - linah

hoppas du hade en bra nyårsaftooon!<3

#7 - PINKPIERCINGS.se

Gott nytt år! :D

#8 - Linnéa

Ja ska bli sjukt kul med ett konsert-år - och att jag dessutom ska få se John Mayer <3

#9 - PINKPIERCINGS.se

svar: :D

#10 - Johanna Gustafsson

vilken fin klänning! :)