Someday I will find a reason to smile
The best brother in the world! Your sister love you so much! <33


#1 - Emme

Åh shiit vad söta ni är..!♥

SV: Tyckte jag med, riktigt rolig! :D
Haha oj!
Just nu svarar jag på kommentarer, ska senare ikväll läsa i boken jag köpte i veckan! :D
Vad gör du?^^

#2 - ☆Z I N J A☆

naw så söta och lika varandra hehe;)

#3 - En plats i solen

Härliga bilder på er :)

#4 - En plats i solen

Var så god. Hur gammal är din bror?

#5 - a g n e s

- åh den luktar ju så gudomligt gott!!

ja det hoppas jag med:)
hihi okej! vad ska du göra imorgon? x
söta ni är på bild!

#6 - Linnéa

Så söta ni är <3

Idag ska jag ta det ganska lugnt tror jag - handla lite och så ;) Jobbar imon <3

#7 - jacqueline.

Såå himla söta!
Sv: Det är bara fint med mig!<3

#8 - Amanda Eriksson

fina :)

#9 - Lina Johansson

- idag har jag fotat med en kompis sj??

#10 - sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. Taack ;P Inte så speciellt. Mest tar det lugnt

#11 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Världens finaste kille :')

#12 - Linnéa

Ja, men absolut, lugna dagar behövs ibland och framförallt när jag annars jobbar alla mellandagar och så :().
Hoppas söndagen varit fin annars <3

#13 - Amanda [SPONTAN]

Söta bilder :)

#14 - ellenfelixson.blogg.se

Gud va söta bilder!

#15 - Julia Forsberg

Åh, vad sööt! :D

#16 - Lina Johansson

- Åh tack, ja ganska :)

#17 - Johanna - A dream as a model ♥

så fina! :D

sv: Åh tack, kul att du tycker det! :D

#18 - jacqueline

sv: Jag har varit hos min mormor och morfar! Själv?:)

#19 - En plats i solen

Härlig ålder :)

#20 - + BYSMJ

Hoppas din jul varit fin vännen och att nyårsafton också blir toppen! :) några speciella planer för morgondagen?

#21 - Tess

Superhärliga bilder! :) Kram