Veckans artist
Veckans artist denna veckan blir Rihanna. Jag tycker att hon är en riktigt cool tjej med en häftig stil. En del av hennes låtar är riktigt bra också. Hon har en cool röst som jag tror att många tjejer skulle önska att dem hade. Jag är inte något stort fan av henne så utan mer att jag tycker om en del låtar. Skulle dock vilja se en konsert med henne för jag tror verkligen att hon kan leverera. 
 
4 snabba:
Vilken hårfärg tycker du att hon passar mest i? Jag älskar när hon hade rött, hon passade verkligen i det eller när hon hade svart kort hår. 
Vilken är hennes bästa låt? hm, The Monster eller California King Bed
Vilken av hennes musikvideons tycker du är bäst? California King Bed
Inspirerar hon dig? Ja en del
 
 
 
 
#1 - En plats i solen

The monster är sjukt bra! :)

#2 - linah

så vackeeeer

#3 - isabella

Älskar riri! :D

#4 - Linnéa

Åh, en av världens helt klart bästa artister - gillar verkligen hennes låtar som hon gör ihop med Eminem :)

#5 - a g n e s

- jag ska vara hemma själv på nyårsafton, jippieee, eller inte typ.. vad ska du göra imorgon? hoppas du får en asbra morgondag! <3

#6 - Linnéa

Ja men verkligen <3

Hoppas du haft en fin måndag annars :)

#7 - Johanna - A dream as a model ♥

Åh hon är grym! <3

#8 - Emme

Älskar alla de här inläggen! :D
Tycker hon är en av de få som passar väldigt bra i rött hår ^^

SV: Jassåå du bloggar från jobbet du?;)
Haha, men hur gick jobbet då?:D
Just nu svarar jag på kommentarer men ska alldeles snart fixa ihop ett litet trevligt inlägg tänkte jag! :)

#9 - jacqueline.

sv: Jag ska vara med några kompisar och ha det mysigt! Vad ska du själv göra?:)

#10 - jonna

tack :)

#11 - Linnéa

Ha en underbar nyår tjejen <3

#12 - Rebecca

åh härliga rihanna :)