I don't like when you play with my feelings!
Hejsan, hejsan :)
Idag har jag jobbat dag och gud vilken rolig dag det har varit. När jag kom hem somnade jag en stund, så skönt att vila ut i någon timme eller två..eller tre t.o.m.
Imon jobbar jag också en dag och sen tar jag långhelg. Det ska bli skönt, ska dock plugga en del. 
Asså vädret idag var ett stort toppen, varmt och soligt. Stor mängd snö försvann och det var verkligen en härlig vårdag idag :) 
Hur har eran vecka varit än så länge? :D 
#1 - Linnéa

Älskar bilden :)

Jag jag bara tagit det lugnt; tvättat och kollat på mina true blood avsnitt <3. Blir nog detsamma resten av kvällen :)

#2 - Victoria

SV: Jag har bara varit hemma och slappat :)

#3 - Liborius

skönt med långhelg:)

#4 - Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, kollar på videos på youtube ^^
Vad händer imorgon då? :)

#5 - Linda

Det är inget vidare jag har varit väldigt deppig sen förra tisdagen för jag har inga pengar alls och jag kan inte betala räkningarna. Du kanske vill gifta dig med honom någon dag. Allt bra?

#6 - a s s l a t j e j e r n a

fin bild!

#7 - Victoria

SV: tack!!!!! Fin bild!! :)

#8 - Linnéa

Jag vill också ha det soliga vädret hit - tisdagen var jättefin, men nu, två dagar med frost :S.

Ja, den passenger-låten är så otroligt fin - hans röst dör man ju till <3

#9 - J O Y ▲

sv: Åh härligt att höra! :D

#10 - amanda

Okej nice :) fin bild!<3

#11 - sofie

haft en bra morgon?:)

#12 - Lotta

Sv: Jaa men visst är det!! Man har så himla mycket att prata om också :D och idag har jag varit på föreläsning mellan klockan tio och ett och nu sitter jag på tåget påväg hemåt och där väntar fika med vännerna :) Kram!

#13 - Linaღ

sv; ja fast på påsklovet :D hehe jaa åh vad kul. Jag är typ aldrig där bor så långt ifrån :(

#14 - Liborius

tyck gärna till om min outfit idag:D

#15 - Linnéa

Ja, jag får så mycket flashback's av mina bilder - blir kanske en tur till alanya i april igen när jag fyller år :)

#16 - Emilia

Svar: det var otroligt gott! :) med mig är det riktigt bra.

#17 - tina

skönt med långhelg! Du får vila upp dig riktigt tills nästa vecka då! <3 Underbart väder är de<33

#18 - Linda

Jag hoppas också det kommer lösa sig jag tar en dag i taget och kämpar på. Ska du gå på konsären? Du får fria till honom när han kommer till sverige

#19 - sofie

sv: jodå helt okej, :)

planer inför morgondagen?