The summer memories

Idag har jag varit hemma pga att jag verkligen inte mådde bra. Vill veta vad det är för fel men jag får väl vänta lite med de provsvaren :( om man ska sammanfatta min dag är finns det bara ett ord: SOVA! Har sovit hela dagen, nu tänkte jag ta en dusch sen ska jag sova igen.
Imon har jag en lektion, 13-15 så jag ska nog försöka gå imon :) sen blir det en så lugn helg som möjligt! :)
GE MIG SOMMAR NU TACK OCH ALLA DESS MINNEN!

#1 - tina

Tack gumman! <333

Hoppas du mår bättre snart! sjukt fina bilder på dig<33

#2 - Tina

Ja den blev helt klart bäst! <3 älskar dig gumman!<3

#3 - Emelie

- jaha vad tråkigt, krya på dig! :)

#4 - Linnea

sv: Hejsan! :)
Allt är bra med mig. Fredag och allt så man kan inte må så dåligt :) Hur är läget med dig? :)
Allt med flytten har gått jättebra och för några dagar sen var det 1 månad sen vi flyttade in, så tiden går snabbt. Men vi har kommit i ordning med allt nu men självklart finns det lite småpyssel som man kan pilla med. Men annars har vi kommit bra i ordning här hemma :)
Kram

#5 - Linnéa

Usch, krya på dig <3
Ja, jag vill också ha sommar NU, dina bilder är verkligen superfina...
Kram

#6 - -J U L I E T T E-

Härliga bilder :)?

#7 - Josephine

fina bildeer :)