5 snabba
 
En sak du inte kan leva utan- Musik!!
 
En plats som betyder mycket- Mormors grav, måste alltid gå dit själv
 
En sak som är typiskt dig- Jag tar alltid på mig en tjocktröja på morgon när jag stiger upp
 
Ditt favoritljud- hmm, när vågorna slår mot stenarna 
 
En person som du inte kan leva utan- Mamma (a)
 

 
 
#1 - Amanda Johansson

Okej låter trevligt, förutom att du är lite sjuk då!
Jag ska shoppa hela dagen :D <3

#2 - Emelie Bohlin♥

Sv; Ja de var en underbar känsla :'D
jo förstår de , man blir trött av att jobba. Igår fira jag min kusin och sedan var jag inne i stan med kompisar , kram <3

#3 - Julia ♥

Allt bra annars då? :)
kram

#4 - Marta

Fin blogg! :)

#5 - Olivia

SV; Va roligt att du hade en bra helg :) Det hade jag med! Vad har du hittills gjort i sommar? (:

#6 - Natalie

Svar: hihi ja!
haft en bra dag? :)
Kramis♥

#7 - Linnéa

Nämen fy då :(

Jodå bara fint med med mig - varit ute med båt hela dagen :) och bränt mig sönder och samman *uh*

#8 - sofie

sv: hoppas dublir bättre :) jag har jobbat hela dagen

några planer inför morgondagen eller är de jobb? :)

#9 - Clara Arvidsson

sv: Åh tack! :)
Det förstår jag verkligen, har du gjort något speciellt på din lediga dag? :)

#10 - Josefine ♧

Sv: Ååå tack!! :D

Ja himla tråkigt faktiskt :(

#11 - sofie

sv: ja de gick toppen :)

fick du en fin morgon?:)

#12 - Linnéa

Tusen tack <3
Intressanta snabba, och fina svar <3

#13 - Josefine ♧

Sv: Den 19de börjar jag skolan :)

#14 - Clara Arvidsson

sv: tråkigt.. krya på dig! Igår gjorde jag inte så mycket tog de lugnt och fotade lite, själv? :)<3

#15 - isabella

sv: Det är toppen med mig! själv då? :D

förlåt för sent svar, kram!

#16 - Sara

Vad fin du är! ♥(: