stor kille nu
Idag vill jag säga grattis till min älskade lillebror! Hela 3 år fyller han och han säger själv att han är en stor kille nu ;)
Ni ska bara veta hur betydelsefull han är för mig! Jag är alltid så lycklig i hans närhet och att få tillbringa tid med honom är helt underbart! 
Jag kommer ihåg första gången jag höll honom i min famn, att ha något så omtåligt och litet. 
Jag hoppas att du har haft en bra födelsedag och att du njöt av din dag! ♥

(Gammal bild)
 
#1 - Felicia

Sv: tack finis:D

#2 - Linnéa

Vilken söting, stor grattiskram från mig <3

Jag hittade en klänning häromdagen, och idag shoppade jag bl.a en supersnygg kavaj <3

#3 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så jättemycket!!:D
Allt är bara bra med mig, hur är det själv?:)

#4 - Cajsa Lindahl

ja men eller hur!? jag hoppas att det är bra väder i morgon igen...det va inge bra idag. :/

#5 - Carolina - Stall Assla

sv: Jodå den var bra, din då? :)

#6 - Felicia

sv: Idag ska jag kanske ut en stund om jag orkar, dudå?:)

#7 - sofie

sv: samma här faktiskt haha :)

några planer inför denna måndag?

#8 - Amanda Johansson

Nemen så söt :) Grattis!

#9 - Elin

den var bra, vad gör du idag?

#10 - Milina

Åh så söt :)

#11 - Sara - Hold on be strong

åh vad söt :)