det blir fel hur man än gör
my heart says one thing while my mind says another thing
 

#1 - amanda

sv: tack :D

#2 - marina

sv. Tack. Tack detsamma! Det ska jag göra.

#3 - Malin

Sv: Ja åh så skönt! :)
Glad påsk!

#4 - bella

SV: tack sötis!

#5 - Selma

Tack så mycket!
Ja det är bara bra, själv? :)

#6 - Emelie Hellström

Sv: ja hihi :) Okej, är det roligt? Jag tar studenten de 5 juni, och du? kram :)

#7 - Linnéa

Så fint <3

Ja, han är världens sötaste systerson :)

#8 - J O Y ▲

sv: Men aw, vad snäll du är! Tack hihi :D

#9 - Victoria

Jättefina bilder! :)

#10 - Elin Kling

Så fin blogg du har!!
Har precis börjat blogga, kolla gärna in min och släng in en kommentar!!

#11 - mergimtare ♛

Supersöööt blogg :) ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

#12 - Linnéa

Så lite så <3
Min påskafton är faktiskt ganska oplanerad ännu... är hemma hos mina föräldrar sen igår men ska hem under dagen - så får vi se ikväll :) Vad händer själv? <3

#13 - Sara - Hold on be strong

Fina bilder!!

#14 - Alexsandra

Du är så snygg! :D Jättefina bilder verkligen! Och nice blogg har du också.


Kanske göra ett bloglovinbyte?? :)

Glad påsk, KRAM!

#15 - Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Jätte fina bilder!!