Glad Påsk
Glad Påsk På Er! 
Blev lite ändrade planer denna helgen. Idag vet jag inte om de kommer några gäster och äter påskbord, man kan ju hoppas på det. Behöver tänka på lite andra saker. 
Imon blir det att träffa Maja förhoppningsvis, snacka igenom lite saker och sen planera lite för vår tripp :) som jag har saknat den bruden asså! Skrattar alltid i hennes närhet så jag ser verkligen fram emot att få träffa henne! ♥
Hoppas ni får en bra påsk nu, och äter massa god mat och goodis :) 
#1 - Emelie Hellström

Sv: Ja okej vad roligt! Ja då det är den :) Ja, fy tusan ite långt kvar ska bli så jäkla kul! :D

#2 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

finaste som finns.
glad påsk hjärtat!! <3

#3 - Bella

SV: eller hur? Ska på påskmiddag med släkten, haha du?:)

#4 - Lotta

Sv: Jaa, det har hänt något typ hela tiden tycker jag :p inatt var vi ialla fall på hotell - supermysigt!! Idag blir det påskmiddagar och träffa familjen och sådär :) Själv då?? =) Kram!

Glad påsk!!

#5 - Linnéa

Det är lite skönt att vara hemma hos föräldrarna och bli bortskämd av mat m.m. :) För mig är påsken inget speciellt egentligen...!
Låter som du får en superdag imon iaf <3

#6 - Emelie Bohlin♥

Sv: Okej <3

#7 - Emelie Bohlin♥

Sv: De är du som är fin :o <3

#8 - wilma

fin blogg!
hoppas allt är bra med dig!:)

#9 - Malin

Sv: Tacktack!

#10 - Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du fick en toppen dag!
Kram Carro

#11 - Lotta

Sv: Tack så mycket :) och det förstår jag då för det är riktigt långt! =) Och min dag har varit jättebra, blev påskmiddag hos mamma och pappa med familjen, fest på kvällen och nu kom jag precis hem till lägenheten med pojkvännen :) Själv då? =) Kram!