My heart goes boom, boom, boom because of you!
Har spenderat helgen med älsklingen hittils och imorgon blir det jobb så jag måste snart nana. Idag vaknade men upp bredvid världens finaste och sen senare på kvällen grillade man lite med familjen och så. Imon blir det som sagt att jobba en dagstur och sen på kvällen blir det vidare till älsklingen igen för att sova där. Mysig helg verkligen!
Studentveckan börja dra ihop sig nu och jag är verkligen taggad, men också väldigt nervös och spänd. Blandade känslor där!
Hoppas att alla har haft en bra helg än så länge! :)
 
#1 - matilda

sv: JA! finns kvar majs till dig!!

#2 - matilda

sv: jo det kan du :o

#3 - Linnéa

Låter som en mysig dag ju <3

Jo, det är bara fint här - ska njuta av solen idag tänkte jag... förövrigt har helgen varit ganska lugn <3 Hylla min mamma idag :)

#4 - Sofie

Sv: okej vad kul :)

Fick du en bra morgon ?

#5 - Tina

Du är finast gumman!<33 åh antar att ni haft de mysigt! Ni får ha de så mysigt idag med gumman!:)<333 älskar dig!<3

#6 - Emelie Hellström

Sv: Tack så mycket, vad snällt! kram :)

#7 - jonna

okej :) idag ska jag städa och träna! Hoppas du har haft en bra helg!

#8 - Johanna ♥

sv: Varsågod och tack :D

#9 - tina

Tusen tack gumman! om du bara visste hur mycket det betyder för mig att du alltid finns där när jag behöver dig! Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort! Jag älskar dig så mycket! du är världens bästa!!<333