One week left :D

En vecka kvar, helt otroligt asså! 
Vi pratar så mycket om det nu i skolan och det är mycket fix här hemma. Jag kan inte riktigt fatta att det är jag själv som ska springa ner där för scenen av ren lycka. Att det äntligen är min tur! Helt otroligt! :D 
Just nu är det otroligt mycket i mitt huvud, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt innan den stora dagen, ska ju hinna med festligheter, städa samt hjälpa mamma med en hel del saker. Har hur mycket som helst som ska fixas och jag glömmer alltid vad det är som jag ska göra, toppen Emelie ;)

Trotts allt detta så måste jag faktiskt vila lite eftersom jag går på antibiotika i ett par dagar till, perfekt till studentveckan och så...-.- men bara studentdagen blir toppen så är jag nöjd! 

#1 - Linnéa

Japp :)

Jodå, det är bara fint här... Har jobbat extra idag på en förskola + agerat barnvakt <3 Det roliga är att förskolan vill ha mig som vikarie imorgon med :) Yes, jobb...

Och själv. Allt bra?

#2 - jonna

så bra :) Min helg va också superbra! :)
Fin bild på dig!

#3 - Tina

Så glad för din skull gummab! Jag kommer försöka göra din student så bra jag kan!<33 älskar dig,du är så värd det gumman!!!<33

#4 - Linnéa

Hur är allt annars idag då? <3

#5 - Alice

sv: tack sötis!
du är jätte fin du med, ditt hår!!!

#6 - Alice

sv: jaa själv?

#7 - Linnéa

Jodå, bara fint här :) Vilken dag slutar du? <3

#8 - ♫♪ sandra

fint hår!

#9 - Sofie

Sv: jodå haha :)

Haft en bra dag ?

#10 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

herregud vad fin!! <3

#11 - Emelie

Åh studenten blir nog något extra! :D

#12 - tess

Det är en stor dag !:)

#13 - Julia

åh jag tar också studenten nästa vecka!!:D

#14 - Elin

allt bra?

#15 - Malin

kul :D

#16 - ELSA

Svar: Ja visst är det! Har också funderat på att beställa hem det! :D
Jodå det är bara bra! Allt bra med dig då?