my cases
Jag har en del skal om jag säger så, detta är de flesta..inte riktigt alla. Det sorgliga är att jag snart inte kan använda dem mer eftersom jag ska köpa en ny mobil. Dessa är till en iPhone 4/4s. Fundera på att sälja några av dem men har inte riktigt bestämt mig och vilka. Vilken/vilka är eran favorit? :)
     


 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
#1 - bookofems.blogg.se

oj ,det var inte några!!

#2 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Oj vad många ^^ Mina favoriter är dom mes Justin ;)
- Inom musik, lättare sagt sång. Men det finns ingen i närheten av där jag bor, det är det som är problemet. Men jag är väldigt intresserad av frisörlinjen också, och den finns bredvid skolan som jag går på ^^ Men man kan ju bli upptäckt på ett annats sätt än bara att gå på en gymnasium med inriktning musik. T ex Idol :p

kram ♥

#3 - Linnéa

Wow, vilken samling <3

Ja men det känns superbra att vara tillbaka på det gamla jobbet :)

#4 - ♡ Hanna Andersson ♡

Justin skalen helt klart, så galet snygga!!

Sv: Men precis. Jag vet inte hur lärarna tänker när dom ger oss läxor och prov HELA tiden!! :/

#5 - Johanna - A dream as a model ♥

Vad fina :)

#6 - Lisa Radojewska

sV: Jaha okej! :) Chill ju !
Idag har jag bara varit med min kille (och skolan ofc) tagit de lungt, kollat film, ätit godis osv! mys fredag :)
Kram

#7 - Linnéa

Erik har varit bäst ikväll - har dock en skräckkänsla att kevin går vidare till final :-(, vore en skandal...

#8 - Lisa Radojewska

sv: ja det suger om jag ska vara ärlig! jadå, annars var min fredag bra! :) Skulle gärna velat lagt in lite träning men jag måste bli 100% frisk denna gång! annars försvagar jag ju emunförsvaret, vilket jag inte har råd med nu till jul! ;)
Kram

#9 - Linda

va fina:D

#10 - Linda

tack :)

#11 - Johanna - A dream as a model ♥

sv: Okej, jag tycker nog Erik :) Du då?

#12 - alice

åh fina justin!

#13 - Aria

Vilka fina skal du har! Allt bra? ;) Kramis

#14 - matilda

Hej tjejen! Gillar du att shoppa? Läs då mitt inlägg där jag tipsar om en jättebra & billig sida som har kampanj på michael kors klockor och dr.denim snart! Gå in här: http://matildalinde.devote.se/blogs/27625368/foer-er-som-aelskar-shopping.htm för att läsa & bli medlem! =D ha en bra kväll!

#15 - milina.blogg.se

Så snygga!

#16 - Kaffehörnan

Nr 8 var snyggt

#17 - Celine

Det första skalet på Justin har jag också fast det är Harry Styles istället haha!

#18 - bookofems.blogg.se

sv: jag är lite förskyld och så men annars helt okej :D själv då? <3

#19 - amanda

snygga, speciellt justin skalen :D

#20 - Aria

Svar: Man har en egen häst, först går den på foder men sen kan man köpa den som ens egen och så kan man köpa fler hästar, chatta, göra uppdrag, rida osv. Svårt att förklara, men, men. (;

Här e allt bra, tack :D kram

#21 - sanna

oj det var inte lite!

#22 - Jenny

åh vilka snygga skal! är också en sån som älskar skal :D

sv: tack så mycket! :) hehe! allt är toppen med mig, hur är det själv? :) ja det var det verkligen....

#23 - Linnéa

Hm, blev som jag trodde - kevin i final :( blä...

#24 - Amanda [SPONTAN]

Oj, det var inte lite skal du hade där ^^

#25 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Det var runt mars man skulle prov söka typ, och sedan i maj skulle man välja gymnasiet man vill börja på :)♥

#26 - Emmy

sv;
Är lite förkyld men annars är det gött, hur mår du själv då?

#27 - Caroline Blomberg

åh va kul med många skal, så man kan variera sig! kramkram

#28 - Agnes Janson

Har precis börjat sälja designer, så äru sågen på en ny och snygg design för ett grymt bra pris, kolla in min blogg så har jag länk i min meny!!

#29 - Lisa Radojewska

sv: ja de är ju de :/
Haft en bra lördag?
Hut spenderade du den? :)

#30 - F R I D A - M A R I A

Så många läckra skal!