you all that matters to me
Go kväll alla kära läsare! :)
Sitter just nu och unna mig en lussekatt och lite varm oboy. Försöker njuta trots min onda hand och min dumma antibiotikakur. Jag har alltså fått en infektion i handen och det gör superont verkligen! Inte nog med att den gör mig trött och hängig så är min pecillinkur inte alls rolig, det är en ganska stark dos och den gör mig lika dålig den. Därför hanr det inte blivit så långa inlägg på bloggen eftersom jag har svårt att skriva.  
Idag har jag i alla fall varit på möte med jobbet, det drog ut mycket på tiden så det kändes som man satt där och lyssnade en hel dag ;) Har även klickat hem mig ett mobilskal som jag har fixat till själv, det behövs ju när jag ska köpa en ny. Undra vad jag ska göra med mina gamla, jag har en hel del skal som jag inte kommer kunna använda mer :( inte kul alls! 
 
Imorgon ska jag i alla fall till stallet, vet dock inte om jag kan rida med min hand. Men måste dit för det piggar alltid upp mig. Man kan ju hoppas att hästen är snäll emot mig så slipper jag kanske hålla i så hårt ;) Eftersom jag är ledig imorgon blir det nog att umgås med mamma på kvällen. Jobbar både kväll på lördag och söndag så då blir det inte så mycket helgmys. 
 
Hoppas ni har haft en fin torsdag! :)
 
 
#1 - olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? kram

#2 - MATILDA

fin bild!

#3 - Lilly

Vilken fin bild!!

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

#4 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

SV: TACK SÅ MYCKET! :D

#5 - ♡ Hanna Andersson ♡

Så himla fin du är!

Sv: Tack så jättemycket. Hoppas du har en toppen fredag! :D Kram

#6 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja men verkligen, känns som om att skolan tar över allt, jag hinner aldrig göra något annat på min fritid än skolan:/

#7 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Jo det är klart, men sen handlar det ju faktiskt om vår framtid. Men det är absolut för mycket i skolan, jag kommer absolut inte ha användning för allt jag lär mig i skolan senare i livet!!

#8 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Nej absolut inte!! Vi hinner ju inte uppleva något i livet/:

#9 - Elina

Jätte fin blogg!

#10 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Nej nej, vad jobbigt!! Hoppas du blir bättre snart finaste du ♥ Med mig är det ganska bra, har bara lite panik inför gymnasievalet :/ Men det ska nog ordna sig !
kram :)

#11 - bookofems.blogg.se

gud så gott med varm oboy! !:D

#12 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja, det är ju väldigt mycket nu dom här två kommande veckorna innan betygen. Så när betygen är satta så blir det lugnt igen ;)