Dag 11 - Min favoritplats
 
#1 - tina

Hmm jag tror det var.... du som kom på den utmaningen och det kommer ju inte fram liiiite i din kommentar eller så ;)<3

avis på att du ska gå på one direction <33:(


fina bilder gumman, bra utmaning!<3

#2 - Amanda [SPONTAN]

Förstår att du gillar den platsen, det ser riktigt fint ut :)

#3 - Lotta

Sv: Herregud!! Det förstår jag verkligen, jag hade nog sovit två dagar i rad för att ta ikapp sömnen liksom :D

och mysigt att gå ut och äta med familjen =)

#4 - sofie

sv: ja min söndag var också bra :)

fick du en bra måndags morgon?

#5 - Cathie | Equest Photography

Åh vad fint!!

Pröva att stänga av kommentarer då? :) Då kan du inte få några dumma kommentarer :) Hoppas iaf på att du vågar lägga ut ett klipp när du sjunger, om inte annat för din egen skull! :)

#6 - Jenny

åh vilka fina bilder :D

sv: ja men det förstår jag :D
nja är förkyld... var förkyld 7 veckor i slutet av sommarn och blev precis frisk och så börja jag praktiken på en förskola och blev förkyld igen...

#7 - Amelia

sv; jo det ä bara bra, lite trött bara. Hur är det själv? :)

#8 - Amelia

sv; Ingen aning, ska snart ut och träna själv då? :)

#9 - sofie

sv: okej vad skönt :) det blir att bara ta de lugnt

några planer inför kvällen? eller är de jobb? :)

#10 - e l i n ♡

Sv: Jag har på det röda!! :D Är så sjukt taggaaaad!!

#11 - Amanda

sv: härligt, jag ska nog bara slappa dudå? :) kram

#12 - ♥ Elsa ♥

Svar: Jag med...

#13 - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: Har ingen aning, vi får se vad dagarna bjuder på! :) själv då?

#14 - FlizanLizan

sv: aha okej så du e 94a? jag e 20 :P

#15 - Adelina

Fina bilder! :)
Sv: Aa :) Japp, men nu är det ju måndag då igen..

#16 - Celine

- Det hoppas jag också det är sådana coola upplevelser! :)

#17 - Hanna♥

underbart! denna vecka ska jag bara jobba, gymma, sen fest på lördag och utgång på fredag =) själv?

#18 - Emmy

Åh vad fint!!

sv;
Just nu ser det ut att vara skola och simträning större delen av veckan haha :( Ska även på middag med mitt tjejgäng från högstadiet, men annars så är det inget. Har du själv några planer denna vecka?

#19 - Tina

Tack gumman men du är finast!<333

#20 - Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jadå, det är bara bra. Själv då? :)

#21 - Johanna - A dream as model ♥

Åh så vackert :D