Dag 12 - Mina framtidsdrömmar
Jag har egentligen inga klara framtidsdrömmar. Självklart vill jag ha ett bra jobb, skaffa familj och ha en bra ekonomi. Men det tycker jag är ganska basic, det vill liksom de flesta ha. Jag har tänkt mycket på denna utamaningen och jag tycker den är väldigt svår. Jag kan liksom inte riktigt sätta fingret på hur jag vill att min framtid ska bli. Jag vill att den ska vara bra, att jag håller mig frisk, att jag skaffar en underbar pojkvän som jag får underbara barn med, att jag har ett bra och roligt jobb så att jag får en ekonomi som jag kan klara mig på, det är liksom det. :)
 
 
 
#1 - Amelia

Sv; åh tack så mycket, glad jag blir!! :D

#2 - Caroline Blomberg

låter som du ändå har någorlunda koll på hur du vill att din framtid ska se ut! :)

#3 - Camilla

Hejsan! tänkte bara berätta att jag har en liten tävling på min blogg just nu :) vinn ett par supersnygga leggings :)

#4 - Josefine

svar; tack så hemskt mycket! :)

#5 - isabella

Håller med dig, man vet inte exakt vad man ska svara på den frågan..

- Jättefin bild på dig :)

#6 - Linnéa

Jodå, jag mår faktiskt bra bra idag, ska klippa av mig bitar av rishögen som jag har på huvudet <3
Hoppas du bättrar dig <3

#7 - Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Skönt!

#8 - Lotta

Sv. Jag förstår det :) och idag ska jag träna lite, åka till skolan för att gå på en lektion och sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt :) Själv då? =)

Otroligt fin bild på dig!!!

#9 - sofie

sv: okej skönt med en lugn kväll :) det blev film

haft en bra morgon?:)

#10 - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Fin du är!

Svar: Låter härligt!
Det kommer upp en tävling på bloggen kl 13:00, så håll utkik och se efter om tävlingen är något för dig! :)

#11 - FlizanLizan

sv: hehe okej, yesbox det e jag :)

#12 - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: Du kan va!
Kommentera gärna i ett annat inlägg än tävlingsinlägget!

#13 - Celine

- Tack så mycket! :)
Jo allt är jättebra! :) själv?

#14 - sofie

sv: jag hade en toppen morgon :) sen blev det stallet.

några planer inför kvällen?

#15 - isabella

sv: haha ja men precis, håller helt med dig! + jag vet ju inte exakt vad jag gör eller hur min framtid ser ut så går inte riktigt att svara på :)

- Jodå det är bra förutom min jobbiga huvudverk :/ Själv? :D

#16 - Emme

Åh så fina ögon du har! ^^
Bra svar! :D

SV: Tack så mycket..!
Ja det förstår jag ^^ Förstår inte alls hur du kan säga så :o♥
Aw tack snälla, du är också så himla fin och gullig..!:* ♥
Massa kramar♥

#17 - Amanda

så fin du är! :)

sv: åh tack :D kram

#18 - N E L L I E

sv: Tack fina emelie!

#19 - Linnéa

Väldigt basic drömmar, men men sånna behövs ju också <3

Jag blev väldigt nöjd med håret :)

#20 - C a s s i e

sv: du är fin om nåååågon <3

#21 - tina

Tack stumpan!<3

Det låter som en toppen framtid gumman ;)<333

#22 - Emmy

Den drömmen är perfekt som den är. Har ungefär samma. :)

sv;
Åh tack snälla och detsamma! Ah men det låter härligt hihi :D Kanon att du har lite planer då också!

#23 - Hanna♥

sv:vad skönt! snygg

#24 - Johanna - A dream as model ♥

det låter ju riktigt bra! :) hoppas det blir så med :D

#25 - Rhoda Rodis

Sv: förlåt för sent svar, jo allt är bra här med, super fin bild! :)

#26 - e l i n ♡

Sv: jaha! Vad har du för något då? :D

#27 - Jenny

det är svårt å veta vad man vill i framtiden... :)

sv: tack, saknar också sommarn väldigt mycket! tack så mycket! :) ja men de är det verkligen :)

#28 - Ella Stork

sjukt snygg!

#29 - Amanda Johansson

Bra framtidsplaner, det är sånt man ska sträva efter. :) Vill precis samma saker!
Du som är fin!!<3