glömt att säga..
Hejsan alla fina läsare! :)
Glömde säga till er igår att jag fick One Direction biljetter till deras konsert som ska hållas den 13:de och 14:de Juni nästa år. Jag och Sofia ska gå den 14:de. Jag är inget jättefaan av dem men tycker ändå att de är bra så jag tycker att detta ska bli jättekul och spännande. Jag kommer ihåg att jag ångrade att jag inte gick när de hade konsert i år och nu ska jag se dem nästa år, superkul! :) någon mer som ska gå?
 
Idag har jag varit ute och ätit med familjen, jättegott verkligen! Det var buffé så jag tog lite allt möjligt. Jag ska snart till pappa en sväng och se hur det är med han, det var ett tag sedan jag träffade han nu. 
Vad har/ska ni hitta på denna söndag? :)
 
 
 
#1 - Hanna♥

vad kul :D

#2 - Sofia

sv; åh tack!

#3 - FlizanLizan

sv: jag med haha :D
jag ska gå den 13/6 :)

#4 - Amanda [SPONTAN]

Vad roligt att du fick biljetter till deras konsert :)

#5 - Hanna♥

sv: ja det är bra :) själv

#6 - Emmy

Yaaay vad kul att du ska dem! Kommer nog bli grymt :D

sv;
Åh tack fina du :D Härligt hihi.

#7 - Amelia

Hej! Var gärna med i min veckans blogg, kram :)

#8 - Linnéa

Ingen orsak tjejen <3

Åh, grattis till biljetten då - hörde att dom skulle ha en extrakonsert t.o.m :)

#9 - sofie

sv: okej vad kul :) det blev fotboll och innerbandy

haft en bra dag?:)

#10 - FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
jag e super taggad :D
hur gammal e du? :) nyfiken hehe :P

#11 - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Ganska många bloggare som ska på den konserten! :)

#12 - Jenny

åh vad roligt! :D önskar jag hade vart hemma så jag kunde gå då med! :)

sv: härligt! jodå de är rätt bra med mig också :) kram

#13 - ♥ Elsa ♥

Svar: Hihi tack så mycket !:D

Åh jag hoppas verkligen Justin kommer tillbaka snart!!

#14 - ♥ Elsa ♥

Svar: Tack så jätte mycket! :D

#15 - ♥ Elsa ♥

Svar: Tack så mycket! :D

#16 - Caroline Blomberg

sv: ja verkligen super taggad!! :)

#17 - e l i n ♡

Ååh gud vad roligt!! Vad fick ni för platser? :) Jag ska också gå, fast den 13e :D
Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

#18 - Tina

saknar dig med min fina vän!<333

jag är inte avundsjuk eller så... nee nee!!!<333

#19 - Ella Stork

sv. här är allt bra, hur är det med dig? kram!

#20 - Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation? :)
Kika in hos mig!
kram

#21 - Adelina

Skulle också vilja gå på deras konsär, men kan inte. Är ju en directioner, haha. :D

#22 - Linnéa

Hihi ok <3

Mår du bättre idag då tjejen? :)

#23 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Grattis till biljetterna finis! :)

#24 - Emme

Ska också se de :D( dock inget jättestort fan, men älskar deras musik!) Ska se de i Danmark ^^