1 år sedan
För exakt ett år sedan stod jag i Parken i Danmark och lyssnade på bästa Justin Bieber. Skulle göra allt för att någon kunde ta mig tillbaka. Jag saknar det så! Att jag ens har fått se min största idol och fått höra hans underbara röst är helt otroligt, jag trodde inte ens att jag skulle få biljetter. Jag får då och då påminna mig själv genom bilder att jag faktiskt har varit där och sett honom. Efter ett år har jag fortfarande inte fått in i min hjärna att jag va där. Det är det bästa ögonblicket i hela mitt liv. 
Just nu vet jag att en hel del människor störs sig på honom, och visst han har väl inte gjort allt rätt...men vem fan gör det? Jag är fortfarande så glad och stolt över att han betyder så mycket för mig, för de gör han verkligen! Det är han och hans musik som har fått fram mitt leende när jag minst anat det och när jag har känt mig som mest ensam så har han funnits vid min sida och känts så närvarande även fast han har kunnat vara på andra sidan jordklotet. Sån kärlek har jag aldrig gett till en kändis innan, Justin kommer vara den enda. 
 
Minnet som får mig att rysa och fälla tårar varje gång jag tänker på det! Att jag fick stå där och ta del av honom och hans musik va det bästa som någonsin kunde hända mig, kommer vara evigt tacksam för detta och jag skulle göra allt för att få uppleva det igen! 
 
 
#1 - Isabelle Tunström

sv: jadå och tack så mycket :)

#2 - Life of Johanna

Ska nog hinna göra den imorgon, det är en softdag imorgon :)

#3 - ♡ Hanna Andersson ♡

Gaaaaash tiden går galet fort, om två dagar sen är det ett år jag såg honom. Det är bara sååå overkligt, fattar inget. Vill uppleva det igen mer än allt annat!!

#4 - Celine

Åh hoppas du får uppleva det igen snart!

#5 - Josefine ♔

Sv: Han tackar så hjärtligt! ;D

Ja men då tycker jag att vi gör det! :D Åh vad roligt att du gör det, längtar! :D <3

#6 - Henrik Olsson

Vi får väl hoppas att du får uppleva det igen! :)

#7 - Henrik Olsson

Sv: Ha en fin dag :)

#8 - juliaa

Nu är jag tillbaka lite smått, ville bara skriva de :)

#9 - Josefine

Sv: hihi åh tack goding!! :D ja stranden är hur mysig som helst! Speciellt när det är så fint väder, solnedgången och då bakgrunden som man får på bilder blir ju magisk! :D

Ska bli så roligt!! :D<3

#10 - KassandraPalma

Sv; jaaha åh vad mycket! Det är ju nästan mer än ett vanligt tränings pass

#11 - Life of Johanna

Ja har sparat inlägget nu, så kommer väl ikväll :)

#12 - Anita

Kul :-)

#13 - Linnea

Jösses, är det redan ett år sedan?! :)

#14 - vanja

sv: tack så mycket :)

#15 - i s a b e l l a w l

svar: ja, visst är han fin ♥

#16 - Kimmey ~ Kung varje dag

va kul! :)

sv: Tack för tipset! :)

#17 - Nathalie Tegelstam

Vad roligt, så fort det går :) ha en fin kväll, kram!

#18 - Prietha

åh vilken känsla att få se sin idol live <3

#19 - emma

Hej!
Har läst din blogg ett tag nu utan att kommentera, men det gör jag nu :)
sjukt bra blogg hurru! :D

#20 - V I L M A L A ♔

Fan vad coolt! hade också velat vara där :D

#21 - ♫♪ sandra

vad kul!

#22 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja verkligen, åh usch saknar det otroligt mycket!!

#23 - hanna

hoppas du haft en bra måndag !:D

#24 - Emelie

Åh låter helt underbart!

#25 - Bella

Okeeej, visste inte. Har du bilder på dem så att man kan se ? :)

#26 - kaffehörnan

Vad underbar känsla
Ha en fin onsdag